Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter et godt og langt stykke tid er jeg endelig blevet færdig med bulldesign. Jeg har brugt meget af min tid på at rette op, og for at gøre det mere attraktivt for kunden at se på min hjemmeside. Jeg vil gerne have jeres feedback og kommentar til bulldesign.dk.

Vh Bulldesign.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:17

Hejsa..

Som en anden grafiker vil jeg da gerne give min mening til kende..

Personligt synes jeg ikke rigtig der er sammenhæng mellem de forskellige grafiske elementer på siden. Jeg kan se du har hentet noget grafik ned fra nettet som er også helt ok det ser også godt ud, desværre har du nogle andre grafiske elementer som ligner noget der er lavet i paint. Dvs. de overlapper hinanden og passer ikke til stilen, du skal vælge en stil og kører efter den og ikke mikse dem sammen.

Din font farve er også helt forkert. Du bruger meget lysegrå font på enten hvid eller grå baggrund, dette er svært at læse og ikke særlig bruger venligt.

Siden "Om os" hvem er i? for på nuværende tidspunkt kan jeg kun se en i dit team og det er dig :)  hvis du er alene så hold dig til at være en "om mig". For hvis du prøver at skabe den ide om at i er større end som så og i er flere i jeres virksomhed vil det bide jer i røven til sidst.

Du har flere sider som : http://bulldesign.dk/logo-referencer/  som giver 404 da siden ikke eksistere, det skal du lige rette op på.

Husk at kigge i gennem for stavefejl.

Sætningen:" Hos os tænker vi altid ud af boksen, og giver dig noget som ingen andre har."  <- en cola oveni? Husk at beskrive hvad det er i/du giver som ingen andre har.

Jeg går ud fra at du er ny i denne branche og vil derfor gerne frem som vi alle vil. Men du skal passe på at love noget som du muligvis ikke kan holde, hvordan i alverden kan du vide hvad andre grafikere som har en del flere års erfaring kan og ikke kan levere, idet du skriver at du giver noget som andre ikke gør.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 19:20

Tak for dit feedback. Jeg er glad for du som grafiker selv skriver noget feedback. Jeg vil tage det til mig, og kigge på disse ting du har nævnt.

Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:34

synes din navigations-bar i toppen er en smule utydelig, og ellers er meget af det blevet nævnt af Alexander

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 19:44

Jeg har stærkt overvejet at skifte min font. Tak for feedback.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 21:12

Jeg bumper den lige. Det kan være der kommer flere der vil give lidt feedback :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26

menuen er meget svær at læse næsten samme skrift farve som baggrunden , det samme er meste af teksten på siden gennemgående valgt skrift farve tæt ved baggrunden

vis du kan lave en bestillings formular

hvad skal der huske ved en kravspecifikation

• skal der formular på siden
  • banner hvilken
  • hvor mange sider ønsker du laves undersider
  • grafik ønskes
  • forum
  • webshop
  • danske
  • engelske
  • flere sprog
  • mv

kontaktsiden der mangler adresse info cvr nummer og telefon nummer.

Social medier på siden husk især google plus og men facebook er også en god ide da du tilbyder facebook sider og overveje twitter da det social nu betyder mere i søgeord optimering processen

de referencer der intet indhold på fjern dem , jeg klikket læs mere og kom ind til en nærmeste tom side

hvilken koder systemer arbejder du i php asp HTML det kunne jeg kunne jeg ikke se på siden .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 21:34

Tak for feedback jeg også godt kunne bruge. Jeg vil gennemgå det hele imorgen :)

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 00:10

Jeg har lige en mini kommentar.

I din top menu. Er der et punkt der hedder "Home" og da resten af menupunkterne er på dansk, så synes jeg lige så godt du kunne kalde den "Hjem".

Venlige Hilsner

Asger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)