Efter et godt og langt stykke tid er jeg endelig blevet færdig med bulldesign. Jeg har brugt meget af min tid på at rette op, og for at gøre det mere attraktivt for kunden at se på min hjemmeside. Jeg vil gerne have jeres feedback og kommentar til bulldesign.dk. Vh Bulldesign.dk |
Hejsa..
Som en anden grafiker vil jeg da gerne give min mening til kende..
Personligt synes jeg ikke rigtig der er sammenhæng mellem de forskellige grafiske elementer på siden. Jeg kan se du har hentet noget grafik ned fra nettet som er også helt ok det ser også godt ud, desværre har du nogle andre grafiske elementer som ligner noget der er lavet i paint. Dvs. de overlapper hinanden og passer ikke til stilen, du skal vælge en stil og kører efter den og ikke mikse dem sammen.
Din font farve er også helt forkert. Du bruger meget lysegrå font på enten hvid eller grå baggrund, dette er svært at læse og ikke særlig bruger venligt.
Siden "Om os" hvem er i? for på nuværende tidspunkt kan jeg kun se en i dit team og det er dig :) hvis du er alene så hold dig til at være en "om mig". For hvis du prøver at skabe den ide om at i er større end som så og i er flere i jeres virksomhed vil det bide jer i røven til sidst.
Du har flere sider som : http://bulldesign.dk/logo-referencer/ som giver 404 da siden ikke eksistere, det skal du lige rette op på.
Husk at kigge i gennem for stavefejl.
Sætningen:" Hos os tænker vi altid ud af boksen, og giver dig noget som ingen andre har." <- en cola oveni? Husk at beskrive hvad det er i/du giver som ingen andre har.
Jeg går ud fra at du er ny i denne branche og vil derfor gerne frem som vi alle vil. Men du skal passe på at love noget som du muligvis ikke kan holde, hvordan i alverden kan du vide hvad andre grafikere som har en del flere års erfaring kan og ikke kan levere, idet du skriver at du giver noget som andre ikke gør.