Har nogle elementære problemer med Prestashop, som jeg har brug for at få rettet. Går ud fra, at det kan klares ret hurtigt, hvis du har styr på systemet :-).
Du kan kontakte mig her på amino eller på dwl@webspeed.dk . Håber en sød sjæl vil hjælpe.
- Sproget vil ikke ændre sig til dansk under produkterne, efter jeg har installeret en sprogpakke. Jeg får denne besked: "Dette sprog er ikke komplet og kan ikke bruges i Forkontor eller Bagkontor fordi nogle filer mangler." Theme-filer: /hsphere/local/home/deada/fangrej.dk/themes/theme245/lang/da.php
Den siger så, at de manglende filer er markeret med rødt - ovenstående fil var den markeret.
- Footeren: Jeg ved ikke, hvordan jeg får adgang til at ændre den.
- Sidebaren: Jeg vil gerne have indsat en facebook likebox.
1) - Antaget at du har insstalleret sproget korrekt under Tools->Languages: Kopier da.php fra din root/Themes/Prestashop/lang mappe over i din root/themes/theme245/lang. Giv den derefter skriverettigheder 775 (CHMOD). Gå i adminpanel Tools->Translations og verificer at dansk oversættelse er ok på alle emner (For- og bagkontor, fejlmedd., feltnavn, modulnavn osv.)
2) root/themes/theme245/footer.tpl. Er det dog moduler der er hooked i footeren, skal du nok se i root/themes/theme245/modules/ mappen.
3) Du skal enten selv lave eller hente et modul du kan hooke i right/left column. Søg efter "Prestashop facebook free module" eller på Prestashops forum, så kan du nok få det gratis..