Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - kan du hjælpe mig kort?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Har nogle elementære problemer med Prestashop, som jeg har brug for at få rettet. Går ud fra, at det kan klares ret hurtigt, hvis du har styr på systemet :-).

Du kan kontakte mig her på amino eller på dwl@webspeed.dk . Håber en sød sjæl vil hjælpe.

Mvh

Daniel

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:29

Jeg kan muligvis hjælpe dig. Du er velkommen til at smide en pb med hvad problemet er, og så kan jeg hurtigt se om det er noget jeg har forstand på :)

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 19:16

Har desværre stadig lidt problemer. Håber der er andre, der vil forsøge at hjælpe :-).

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:24

Det er en bedre ide at skrive dit konkrete problem, så kan vi fælles prøve at løse det :)

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 19:24

Beskriv nu det du vil have rettet !

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 19:31

Beklager, drenge. Her kommer mine problemer:

- Sproget vil ikke ændre sig til dansk under produkterne, efter jeg har installeret en sprogpakke. Jeg får denne besked: "Dette sprog er ikke komplet og kan ikke bruges i Forkontor eller Bagkontor fordi nogle filer mangler." Theme-filer: /hsphere/local/home/deada/fangrej.dk/themes/theme245/lang/da.php

Den siger så, at de manglende filer er markeret med rødt - ovenstående fil var den markeret.

- Footeren: Jeg ved ikke, hvordan jeg får adgang til at ændre den.  

- Sidebaren: Jeg vil gerne have indsat en facebook likebox.

Det var vist alt. :-)

Fra 4800
Tilmeldt 1. Aug 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Flair Productions Skrevet kl. 19:41

1) - Antaget at du har insstalleret sproget korrekt under Tools->Languages:
Kopier da.php fra din root/Themes/Prestashop/lang mappe over i din root/themes/theme245/lang. Giv den derefter skriverettigheder 775 (CHMOD). Gå i adminpanel Tools->Translations og verificer at dansk oversættelse er ok på alle emner (For- og bagkontor, fejlmedd., feltnavn, modulnavn osv.)

2) root/themes/theme245/footer.tpl. Er det dog moduler der er hooked i footeren, skal du nok se i root/themes/theme245/modules/ mappen.

3) Du skal enten selv lave eller hente et modul du kan hooke i right/left column. Søg efter "Prestashop facebook free module" eller på Prestashops forum, så kan du nok få det gratis..

Med Venlig Hilsen
Rolf Carlsen

www.flairproductions.dk

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 20:35

Tusind tak for hjælpen! Kæmper stadig lidt med footeren, men du har i hvert fald fået mig videre. Prøver at lede efter et modul til sidebaren :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)