Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidder igen med ide, godt vs skidt ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej minoer

Jeg har en tanke, kun en tanke lige pt.

Jeg ved at man i Danmark på nogen danske artikeldatabaser kan sætte sin egen adsense ID ind og tjene penge ved at lave artikler og få vist egne reklamer 50% af tiden

Findes de samme muligheder i udlandet, altså på engelsk ? Og i så fald er det en god ide ?

Jeg tænker her der også er andre om at få en international side i vækst og mange andre linker tilbage til det domæne som man skriver på.

Står man alene med en adsense side eller afiliate så er alt arbejdet ens egen og der er kæmpe kamp om at komme op af hos google internationalt

Burde man lave egen artikeldatabase fra bunden og udnytter adsense ID hvor man kan eller tage den store kamp og bygge et op selv ?

Ved det tager år om at kæmpe med de store drenge i udlandet, men alt kan jo lade sig gøre :)

Kom meget gerne med feedback

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:21

For at svare kort: Hvis du vil lave en content farm, så ja, det kan du, det er gjort før og folk tjener penge på dem. Google har dog over flere omgange i 2011 forsøgt at mindske content farmenes synlighed i deres indeks og vil sandsynligvis fortsætte med at gøre dette fremover. 

For mig at se handler det mere om, at man bør tage en beslutning om, at arbejde på projekter der rent faktisk gavner brugerne, istedet for at prøve at smide vand på en slidt mølle....artikeldatabaser/content farms er ligesom linkkataloger og skrabede affiliatesites ved at være passé - så se at komme videre er mit bedste råd.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:39

Ja, der er flere af den slags sites blandt andet Squidoo og Hubpages hvor man netop kunne dette og det virkede nogenlunde en overgang på grund af det du nævner. Desværre blev disse sites netop ramt hårdt af Panda da det var dem der var målet i første omgang. Så nej, jeg tror ikke det kan betale sig at 'piggybacke' på den slags sider fremover.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 01:00

Peter1982:
artikeldatabaser/content farms er ligesom linkkataloger og skrabede affiliatesites ved at være passé - så se at komme videre er mit bedste råd.

Du siger artikeldatabaser er en død sild? Forklar venligst.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:35

Morten Madsen:

Peter1982:
artikeldatabaser/content farms er ligesom linkkataloger og skrabede affiliatesites ved at være passé - så se at komme videre er mit bedste råd.

Med Venlig Hilsen
Morten

det er  stadigvæk en god i ide at være i dmoz og presse sider og artikel  sider er jo der fordi de som er gode og unikke stadigvæk er i google og når de er der , mener jeg ikke det er en død slid ,

selvfølgelige de sider der ikke er unikke bliver ramt mange af dem , derved ved vi det gode og unikke vinder til sidst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:42

Morten Madsen:

Peter1982:

Med Venlig Hilsen
Morten

Læs Eriks svar

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 23:51

Peter1982:

Morten Madsen:

Peter1982:

Med Venlig Hilsen
Morten

Læs Eriks svar

Arh rolig nu ;-) Den er sgu for let sluppen udenom. Panda har haft en effekt på content farms med ringe indhold, og ramte vist noget der minder om 11% af de sider der figurere i Google's søgeindeks. At bede folk om at "komme videre", og sige at artikeldatabaser er passé - det er jeg stærkt uenig i - Der er altid brug for ny information, viden og råd om alting, og derfor vil indholdssider (herunder artikeldatabaser), af god kvalitet aldrig nogensinde være passé. Størstedelen af brugerne af internettet bruger internettet i søgen efter informationer om alt mellem himmel og jord.

Men sådan er vi jo så forskellige.

Mikael christiansen:
selvfølgelige de sider der ikke er unikke bliver ramt mange af dem , derved ved vi det gode og unikke vinder til sidst

Enig Mikael.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:58

Peter1982:

Morten Madsen:

Peter1982:

Med Venlig Hilsen
Morten

Læs Eriks svar

han snakker kun om den ene slags artiklen sider ikke alle slags artiklen sider, prøv og læs indlægget igen eller spørg løs om hvad du er i tvivl om, jeg forstår i hvert fald hans indlæg at han ikke mener alle artikler  sider at de er ramt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)