Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriv altid i Word, pages eller andet, og undgå den fejl jeg lige har lavet.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg prøver også skrive i word altid, det  er altid dejligt at have gemt sine info og desuden retter den de fleste stave fejl , lige nu leder jeg dog efter en holdbar computer mini der kan klare disse stave programmer der siger ord forslag imens man skriver som cd ord 8 gør ,

jeg kan bare ikke finde en lille bærbar computer der har 2,8 htz og gerne mindste 4 ram og det er en 11 skærm så man ikke skriver stave fejl i toget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:44

Hehe nedtur..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:00

Billige seo pakker

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 15:12

det er virkelig træls når sådan noget sker, har også selv prøvet det et par gange typisk er det fordi du har været for lang tid om at skrive, så den session der bliver sat når du logger ind udløber, den server mine sider er på mener jeg standard session timeout er ca. 10 min. hvilken jo ihvertfald ikke er lang tid til at skrive 1400 ord, 

jeg plejer altid selv lige at kopiere det hele inden jeg submitter, man kan aldrig være for sikker jo :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14

Jeg fik sådan en mærkelig følelse i hjernen, da jeg læste første indlæg. Jeg menes at have læst et indlæg som var nærmest helt identisk med trådstarters..

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt tip!

Jeg plejer altid at kopiere mine indlæg til udklipsholderen (CMD A + CMD C) inden jeg trykker "Udgiv" eller på anden måde opdaterer eller udgiver et indlæg. 

Især på Amino er det vigtigt at gøre, da udgivelsen af et indlæg på Amino 90% af gangene fejler med timeout.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:25

Tom Frank Christensen:

Desuden CTRL A + CTRL C jeg altid inden jeg "udgiver en kommentar som denne...

Ja med de UPS fejl, som Amino har haft tidligere, så har mange herinde lært det på den hårde måde, og benytter dit forslag både på Amino, men også på mange andre sites. 
Det er to tryk, og så er det hele gemt, så slipper man også for at åbne Word eller andre tekst programmer... 
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)