Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spred Ordet - Tilføj en artikel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 12:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Så er jeg klar med en artikeldatabase, SpredOrdet.dk!

Siden er nybagt og modtager også meget gerne feedback.

Jeg håber selvfølgelig i vil benytte jer af den, medens jeg vil arbejde videre med siden, så den får værdi.

De bedste hilsner

Simon

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 12:23

Hej,

Fint med endnu en artikeldatabase - tillykke med det. Hvad gør din artikeldatabase anderledes end f.eks artik.dk, articoli.dk eller nogle af de andre artikeldatabaser?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:26

Tillykke Simon

Og velkommen i gruppen med artikeldatabase indehavere :) 

Håber du får stor succes med din database! 

Jeg undlader at give kritik, da det ikke ville være objektivt. 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 12:30

seOrdbogen:
Jeg undlader at give kritik, da det ikke ville være objektivt. 

What? Smile

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:36

Morten Madsen:
What? Smile

Jeg kan ikke se objektivt på hans side, da jeg selv har artikeldatabaser.. giver det ikke mening :) ? 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 12:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

noget simpel side,mangler indhold før jeg selv ville bruge den....

mht. retningslinier :

1. artiklenskal være unik...det kan i nogens øjen måske godt fremstå lidt snobbet!! HVem afgør lig eom den er unik elle ej? måske skal du omforumlere dette..

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:43

Miriam:

1. artiklenskal være unik...det kan i nogens øjen måske godt fremstå lidt snobbet!! HVem afgør lig eom den er unik elle ej? måske skal du omforumlere dette..

Unik i den forstand, at den ikke findes andre steder på nettet og derved kan give DC problemer :O)

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Jensen:
Siden er nybagt og modtager også meget gerne feedback.

Håber du er klar til en tur med grovfilen? ;-)

For lige ud af posen, så er der sikkert plads i markedet til flere artikeldatabaser, men så skal de for mig at se gøre en af to ting:

- gøre det bedre end de eksisterende, og der er altså et stykke fra noget der ligner en semi-standard-wordpress, og så op til eksempelvis goon.dk, så hvis jeg var dig ville jeg nok kigge på både æstetik, funktionalitet med mere. Jeg er selv artikelskriver og ville nok ikke umiddelbart vælge at lægge 400 unikke ord på din side som den er nu.

- Have en anden vinkel, og det er HER jeg tror på der er noget at gøre, du skal finde noget der differentierer dig og dit katalog. Det kan være at du primært optager artikler med tilknyttede videoklip, eller du har en anderledes inddeling, indeksering end de andre. Der mangler simpelthen en årsag til at jeg ikke bare skulle vælge eksempelvis goon.dk at udspy mine artikler på, for PR:0 gør det slet ikke.

Det var lidt med grovfilen, når det er sagt, giv den gas, og TØR noget, gør noget de andre gør, det er det der skaber en vinder :-) Så held og lykke!

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 12:44

seOrdbogen:
Jeg kan ikke se objektivt på hans side, da jeg selv har artikeldatabaser.. giver det ikke mening :) ? 

Jo, men jeg tænker bare, at man jo godt kan give konstruktiv kritik til konkurrenter, når han beder om det. På den anden side, ved jeg godt hvad du mener - men han bliver aldrig bedre, hvis ikke han får eventuelle negative synspunkter at vide :)

Jeg bruger selv diverse artikeldatabaser, men lige nu kan jeg bare ikke se fordelen ved at tilføje artikler til hans side, i stedet for eksempelvis dine. Det skal ikke betragtes som direkte negativ, men derimod som konstruktiv kritik, da jeg gerne vil vide hvad han tilbyder ift. de andre.

Miriam:

Hvorfor er det snobbet? Hvem afgøre om den er unik - det gør Simon. Jeg går ud fra at han chekker op på de artikler der bliver tilføjet - eksempelvis med copyscape, og afviser artikler som er kopieret andet sted fra. En unik artikel er jo bare lig med at den ikke skal eksistere andet sted på nettet.

Med Venlig Hilsen
Morten

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:52

Velkommen i klubben!

Jeg skal da lige smide en artikel forbi din nye artikeldatabase i løbet af weekenden!

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)