Siden er nybagt og modtager også meget gerne feedback.
Håber du er klar til en tur med grovfilen? ;-)
For lige ud af posen, så er der sikkert plads i markedet til flere artikeldatabaser, men så skal de for mig at se gøre en af to ting:
- gøre det bedre end de eksisterende, og der er altså et stykke fra noget der ligner en semi-standard-wordpress, og så op til eksempelvis goon.dk, så hvis jeg var dig ville jeg nok kigge på både æstetik, funktionalitet med mere. Jeg er selv artikelskriver og ville nok ikke umiddelbart vælge at lægge 400 unikke ord på din side som den er nu.
- Have en anden vinkel, og det er HER jeg tror på der er noget at gøre, du skal finde noget der differentierer dig og dit katalog. Det kan være at du primært optager artikler med tilknyttede videoklip, eller du har en anderledes inddeling, indeksering end de andre. Der mangler simpelthen en årsag til at jeg ikke bare skulle vælge eksempelvis goon.dk at udspy mine artikler på, for PR:0 gør det slet ikke.
Det var lidt med grovfilen, når det er sagt, giv den gas, og TØR noget, gør noget de andre gør, det er det der skaber en vinder :-) Så held og lykke!