Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site: lyngby-hovedgade.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino-venner,

så er www.lyngby-hovedgade.dk blevet aktiv,
og jeg håber at I vil give ligeså pænt feedback,
som I gjorde på www.hellerupstrandvej.dk.
Der er sket meget nyt siden sidst, og siden
er live nu, men man kan jo altid godt bruge
at høre andres mening.

Vh
Peter
pbtryk.dk

EDIT: Af en eller anden årsag blev indlægget klippet i højre side, så jeg har lige rettet det...

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:30

ingen beskrivelser på siden om butikker kun en lang række links derved svært at se formålet med siden da den nærmeste ikke kan indekseret i google i hvert fald ikke ret godt

lav en grund beskrivelse om hver eneste butik og med kort hvor er den på gaden og  links videre det giver meget mere for dig og butikken

lav en søge funktion på siden kan søge på emmer

få social logoer på siden google plus og facebook og twitter

lav en kontakt side med en kontaktformular cvr nummer og en lille grund info hvem er i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 10:46

Jeg bliver nødt til at spørge dig om, hvilken side du har været inde på? For enten har jeg komplet misforstået din feedback, eller også kigger vi ikke på samme side.

På www.lyngby-hovedgade.dk er der en menu i toppen med alle butikker. Enkelte af butikkerne er ikke aktive, men eksempelvis 7-eleven er aktiv og giver dig adgang til info, kort, adresse og alt.

I bunden står der "kontakt", som giver mulighed for at læse om firmaet og skrive en mail. Der er både facebook og twitter knyttet til sitet.

Måske har jeg misforstået dig?

Anyhow - det er ikke min side, men en side, jeg har lavet for en kunde.

Vh

Peter

pbtryk.dk

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 10:55

I er godkendt og kommet på vores linkportal Smile

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:56

Hejsa...

Siden er da som sådan meget fin.men personligt ville jeg gerne have noget mere at vide omrking Lyngby by og centrum,måske på forsiden med et billede fra byen,fremfor hende damen med shoppeposerne. meaning...der findes SÅ mange sider med sådan en dame med shoppingposer på,prøv noget nyt...!! :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:58

pbtryk.dk:

Jeg bliver nødt til at spørge dig om, hvilken side du har været inde på? For enten har jeg komplet misforstået din feedback, eller også kigger vi ikke på samme side.

På www.lyngby-hovedgade.dk er der en menu i toppen med alle butikker. Enkelte af butikkerne er ikke aktive, men eksempelvis 7-eleven er aktiv og giver dig adgang til info, kort, adresse og alt.

I bunden står der "kontakt", som giver mulighed for at læse om firmaet og skrive en mail. Der er både facebook og twitter knyttet til sitet.

Måske har jeg misforstået dig?

Anyhow - det er ikke min side, men en side, jeg har lavet for en kunde.

Vh

Peter

pbtryk.dk

jeg klikket på irma det links gik bare videre siden jeg kigget på er denne her www.lyngby-hovedgade.dk

vis går op google mangler der det vigtigste social medie google plus på siden

kontakt siden kan jeg se du har skjult nede i højre på siden , derved ikke det man lige ligger mærke til , der er også glemt cvr nummer og en konkaktformular der

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:18

forklare lidt bedre om lyngby hvad gør lyngby speciel hvad oplever du i lyngby

frem kontakt så den først da sagde den var , jeg kan nu se du lagt den nederste i hjørne godt skjult ,på kontakt siden frem med både  cvr nummer og en kontaktformular , sæt kontaktsiden i øverste menuen

social logoer sæt op ad på siden og husk det nok det vigtigste google plus da google har taget det med i sin google vurdering din side er det afgørende det er på siden

kan se flere sider er oppe men flere af butikker mangler også en beskrivelse, det kunne være godt med kundeoplevelser fra butikker en ide kunne være kunder kunne vurdere butikken på din side, du kunne også linke videre til deres social medier og måske også trustpilot.dk hvor folk anmelder butikker

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:25

Super flot og stilrent design, dog synes jeg der mangler lidt info om byen og hvad der kan opleves..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)