Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe prdukter hjem til webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt tænke mig og lave en webshop, men har lige brug for jeres ekspertise :)

Jeg ved ikke hvad jeg vil sælge, så derfor har jeg heller ikke købt webhotel og domæne endnu, men lad os nu bare sige jeg vil sælge hp opladere.

Hvordan skal man få varene til billig pris, så man kan sælge dem igen uden det er overpris?

Hvilken leverandør ville du bruge? hvordan kom du frem til den leverandør?

Hvilket CMS ville i bruge, som webshop?

Med venlig hilsen

Anders

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:13

Jeg har selv stået i lignende situation.

Først må du gøre op hvad dit kapital er og hvor stort et sortiment du ønsker dig.
Hvis du køre få varer og en høj kvantitet kan jeg helt klart anbefale www.alibaba.com som formidler kontakter til dig og producenterne.
Ved lavere mængder kan jeg anbefale aliexpress.com , dog skal du tage priserne med et gran salt. De kan altid forhandles ned, det er hvertfald min erfarring.

Mht systemet at webshoppen er bygget op i kan jeg af egen erfarring anbefale Prestashop. Det er det eneste jeg har haft med at gøre, så jeg kan ikke snakke godt for dette fremfor andre - da jeg ingen andre har prøvet.

Hvis du har nogle spørgsmål så skriv endelig, jeg har selv stået i samme situation så jeg vil vel næsten kunne svare på det meste :-)))

Mvh 

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 01:15

Hej Anders,

Godt at se flere unge der er interesseret i at komme i gang.
Dog vil jeg mene alt indenfor IT ville jeg droppe ved mindre det et produkt du selv kan klare (webshop design eller lign)
Din indtægt vil være minimal med dropshipping samt du ville sikkert gå død i det.

Sæt dig ned, find en ide, tjek op på google osv om hvilke konkurrenter du vil have osv.
Derefter sæt dig for et budget og gå i gang. dog vil jeg fra råde dig dropshipping da jeg selv har prøvet det og må sige det var skuffende.
har nu sprunget ud i noget helt helt andet, hvilket kører rigtig godt. dog har jeg smidt en god bunke penge i det så der er lager hjemme.

Mht, shop har jeg ikke den vilde erfaring, men Prestashop kører jeg med efter at have prøvet oscommerce.

Mvh. Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)