Hej Rasmus Du har skabt en klassisk tråd, som der vil blive henvist til masser af gange i fremtiden - flot. Jeg har tilladt mig at kopiere dine tanker til wiki''en under artikelnavnet "Flyers". mvh Hans |
Flyers - hustandsomdeling? Erfaringer?
Det bliver printet for fremtidig ref. Mvh. Caroline |
http://manse-film.com
Der vil dog stadig være nogen mennesker som siger nej tak til reklamer, fordi de virkelig ikke gider have dem.. fx af miljø-årsager.. Hvis der bare er 10 personer som bliver sure over det og disse 10 fortæller det til en anden person... så har du 20 mennesker med dårlig opfattelse af din virksomhed... Hvis disse 20 mennesker undgår at handle i din forretning af samme grund, har du pludselig mistet potentiel omsætning - Og mon dog 20 % af dit salg ville stamme fra folk med nej-tak til reklamer skilte, det er vist ikke helt realistisk, så mange skilte er der vel heller ikke oppe hos folk. Så vil jeg personligt hellere undvære de sure mennesker og dårlig omtale og i stedet tro på, at disse nej-tak-til-reklamer-folk hører om min forretning af anden vej, og ikke bliver sure.. Mvh Nina |
Jeg går med samme tanker om omdeling af flyers og kunne godt tænke mig at vide, hvilket prisleje en omdeling ligger i ? Er det 50 øre, 1 kr, 2 kr. per stk.? Hvis jeg fx. vil have 10.000 stk. uddelt i københavns forstæder, hvor får jeg det så billigst ? |