Hey Jeg er godt i gang med at lancere min nye hjemmeside torbenscharling.com , som er lavet med Wordpress og et premium theme der hedder Delight. Spørgsmålet går nu ud på, hvilke(n), helst gratis, plugins jeg skal have for at kunne tilbyde følgende: Det skal være sådan, at der er en Login eller Member Sign-UP menu, hvor man så kan signe op via sit navn/firma navn og email (og måske sin adresse, forsendelses adresse osv.) - jeg skal derefter godkende eller afvise, eller gerne også hvis der er mulighed for, at jeg kan give kunden en kode og så kan de bruge den til at logge ind... De skal så efter sign-up komme ind på en side, der viser det indhold/produkter (billeder og video osv.) jeg har lavet til dem (såfremt de har betalt) - eller også til en side på min side, hvor de foretager endten PayPal betaling - og derefter får adgang til indholdet på denne side (som skal være unik for denne kunde), eller får info om mine konto oplysninger (sådan at jeg selv aktiverer det link de skal bruge når jeg kan se pengene er overført) Med andre ord, så skal det altså være en slags lukket butik, der er individuel for kunderne, så de naturligvis ikke kan se de andre kunders produkter. Og de skal have mulighed for at få adgang til det endten før eller efter betaling. Derudover skal alle have mulighed for at se officielle produkter (som alle kan købe) med samme betalingsmuligheder (altså at man paypal'er og får link/side med produktet efter køb, eller konto o.lign. hvor man så får en mail når produktet er frigivet til kunden...) Nogle af jer har sikkert bud på hvordan man bedst klarer ovenstående opgave ? |
Du kan jo se om http://wordpress.org/extend/plugins/membership/ kan klare opgaven - jeg har kun overfladisk kendskab til plugin'et, men jeg tror at det kan klare de ting du nævner.
Jeg tror måske du skal kigge nærmere på din loading-tider. Jeg opdagede det på min bærbar tilkoblet en 10mbit forbindelse, og har efterfølgende testet det på en 20mbit forbindelse. Dine baggrunde loader hurtigt, men der går 3-4 sekunder inden indholdet vises.. Det forstyrrer en smule, selv om sitet er flot at se på :-)