Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adgang til unikt medlemsindhold efter handel (Wordpress plugin) ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg er godt i gang med at lancere min nye hjemmeside torbenscharling.com , som er lavet med Wordpress og et premium theme der hedder Delight.

Spørgsmålet går nu ud på, hvilke(n), helst gratis, plugins jeg skal have for at kunne tilbyde følgende:

Det skal være sådan, at der er en Login eller Member Sign-UP menu, hvor man så kan signe op via sit navn/firma navn og email (og måske sin adresse, forsendelses adresse osv.) - jeg skal derefter godkende eller afvise, eller gerne også hvis der er mulighed for, at jeg kan give kunden en kode og så kan de bruge den til at logge ind...

De skal så efter sign-up komme ind på en side, der viser det indhold/produkter (billeder og video osv.) jeg har lavet til dem (såfremt de har betalt) - eller også til en side på min side, hvor de foretager endten PayPal betaling - og derefter får adgang til indholdet på denne side (som skal være unik for denne kunde), eller får info om mine konto oplysninger (sådan at jeg selv aktiverer det link de skal bruge når jeg kan se pengene er overført)

Med andre ord, så skal det altså være en slags lukket butik, der er individuel for kunderne, så de naturligvis ikke kan se de andre kunders produkter. Og de skal have mulighed for at få adgang til det endten før eller efter betaling.

Derudover skal alle have mulighed for at se officielle produkter (som alle kan købe) med samme betalingsmuligheder (altså at man paypal'er og får link/side med produktet efter køb, eller konto o.lign. hvor man så får en mail når produktet er frigivet til kunden...)

Nogle af jer har sikkert bud på hvordan man bedst klarer ovenstående opgave ?

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 20:49

Du kan jo se om http://wordpress.org/extend/plugins/membership/ kan klare opgaven - jeg har kun overfladisk kendskab til plugin'et, men jeg tror at det kan klare de ting du nævner.

Jeg tror måske du skal kigge nærmere på din loading-tider. Jeg opdagede det på min bærbar tilkoblet en 10mbit forbindelse, og har efterfølgende testet det på en 20mbit forbindelse. Dine baggrunde loader hurtigt, men der går 3-4 sekunder inden indholdet vises.. Det forstyrrer en smule, selv om sitet er flot at se på :-)

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 21:03

Hey Christoffer, takker - jeg tager et nøjere kig på det. Ser dog umiddelbart ud til jeg skal op og købe deres Pro plugin for at få rigtig "Multiple Membership Sites" - ville gerne hvis det kunne gøres gratis :)

Mht. loading tider, så er jeg ved at læse knap ca. 1200 sider igennem med brugerkommentarer og svar fra udvikleren af themet - det er et ret populært premium theme med over 2000 downloads. Og indtil videre har jeg fundet ud af, at det er pga. den avancerede kodning der er involveret - men ja, man må vel kunne få den til at loade hurtigere - jeg synes også den er for træg at arbejde med pt. så hvad vil kunderne ikke tænke hehe...

Her er hvad jeg har installeret af plugins indtil videre...dette er min første Wordpress side og gik i gang i mandags, så er rimelig grøn indtil videre :)

Select Akismet Akismet

Used by millions, Akismet is quite possibly the best way in the world to protect your blog from comment and trackback spam. It keeps your site protected from spam even while you sleep. To get started: 1) Click the "Activate" link to the left of this description, 2) Sign up for an Akismet API key, and 3) Go to your Akismet configuration page, and save your API key.

Version 2.5.5 | By Automattic | Visit plugin site
Select Dagon Design Sitemap Generator Dagon Design Sitemap Generator

Generates a fully customizable sitemap

Version 3.17 | By Dagon Design | Visit plugin site
Select Google Analytics for WordPress Google Analytics for WordPress

This plugin makes it simple to add Google Analytics to your WordPress blog, adding lots of features, eg. custom variables and automatic clickout and download tracking.

Version 4.2.2 | By Joost de Valk | Visit plugin site
Select Google XML Sitemaps Google XML Sitemaps

This plugin will generate a special XML sitemap which will help search engines like Google, Yahoo, Bing and Ask.com to better index your blog.

Select Hello Dolly Hello Dolly

This is not just a plugin, it symbolizes the hope and enthusiasm of an entire generation summed up in two words sung most famously by Louis Armstrong: Hello, Dolly. When activated you will randomly see a lyric from Hello, Dolly in the upper right of your admin screen on every page.

Select KB Robots.txt KB Robots.txt

Manage your robots.txt file from within Wordpress. Especially useful for WP-MU installations.

Version 1.0.1 | By Adam R. Brown | Visit plugin site
Select Twitter Widget Pro Twitter Widget Pro

A widget that properly handles twitter feeds, including @username, #hashtag, and link parsing. It can even display profile images for the users. Requires PHP5.

Select W3 Total Cache W3 Total Cache

The highest rated and most complete WordPress performance plugin. Dramatically improve the speed and user experience of your site. Add browser, page, object and database caching as well as minify and content delivery network (CDN) to WordPress.

Version 0.9.2.4 | By Frederick Townes | Visit plugin site
Select WordPress SEO WordPress SEO
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 23:53
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:41