Jeg skal igang med noget linkbuilding, og efter opfordring fra mange af jer aminoer har i sagt at i synes at jeg skal igang med noget linkbuilding. |
Tjo altså Vier.dk, goon.dk, artik.dk osv osv :P
vh AB
Jeg skal igang med noget linkbuilding, og efter opfordring fra mange af jer aminoer har i sagt at i synes at jeg skal igang med noget linkbuilding. |
Tjo altså Vier.dk, goon.dk, artik.dk osv osv :P vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hvilken siden du er bedst?:) |
Der er ikke nogen der er bedst. Du skal jo linkbuilde på dem alle sammen. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hejsa, Du må meget gerne lægge artikler ind på Akitao.dk Hvis du ikke vil oprette dig som bruger, og gerne vil undgå at skrive artiklerne direkte på siden, så kan du nu også maile artikler i wordformat ind til: artikler@akitao.dk Der kan være lidt længere behandlingstid på mailede artikler, men ikke i denne uge. Der ryger de også på med det samme! |
Læs denne her. Den vil nok hjælpe :) |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
jeg vil da gerne have lov at anbefale min egen, og selvom designet trænger til en ordentlig overhaling, så ranker den nu stadig godt på google, og der kommer mange klik videre fra den, til folks sider :) |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside
brug google brug ordret artikel , kombinere med ord såsom datase side, tilmeld side , link tjek konkurents links , brug alle mulig link tjenester , tjek den anden tråde jeg linker til få mere indhold på siden lav din artikel data base bedre folk kan give karakter artikler man kan sætte video i og får bonus point især vis den er unik giver du den mere værdi den ligger øverste motivere folk til at gøre det bedre og beløn dem lidt ekstra tips her i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877 |
Jeg kan give dig link´s hvis du vil, send mig e PM :-) mvh Senior Campaign Consultant |