Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en mentor

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Er ny herinde, men jeg håber dette indlæg er placeret det rigtige sted. :-)

Men sagen er den, at jeg har i nogle år gået med tanken om, at lave en nyhedshjemmeside inden for et bestemt område, men har ikke haft tid pga. uddannelse, arbejde osv. Jeg har tiden til det nu, så derfor giver jeg det en chance.

Det eneste problem er, at jeg er en rookie på området. Så har brug for noget hjælp. Da jeg gerne vil kunne det hele selv på sigt, så har jeg ikke brug for en der kan komme med et tilbud om, at vil lave hjemmesiden til mig.

Jeg søger derfor en/flere som vil hjælpe, eller en der vil være min mentor.

Jeg kan ikke tilbyde et honorar, men kan på sigt tilbyde lidt gratis bannerreklame.

Som skrevet tidligere er jeg en rookie på området, så du skal helst kunne lidt af det hele. eks. Bruge Joomla osv.

Så har du lyst til, at hjælpe mig så skriv her eller en privat besked til mig. :-)

Hilsen

Meyer91

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 16:16

Et lille bum. :-)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 01:42

Hej, hvis jeg skal være motiveret i min mentorrolle, så skal der en lidt større gulerod end en bannerreklame ;-)

Det kunne eksempelvis være andel i projektet.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 02:59

Mentor.. interessant.

Men lyder lidt - grundet dit fokus - som om du skal have teknisk hjælp, mere end sparring i "forretningen".. er det korrekt forstået?

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 05:46

Du vil ikke betale for rådgivning  - du vil ikke give en del væk af den forretning som du vil have andre til at hjælpe med at bygge op for dig fordi du ikke engang selv kan lave en hjemmeside, som ikke er sværere at lære end tekstbehandling, hvis det ikke skal være superavanceret..

Tag dog et kursus - hvis du er ledig kan du få et seksugers joomlakursus m.m eller køb det som fjernkursus. Men regn ikke med at folk står i kø selv om dit generøse tilbud om at få lov til at arbejde gratis for dig sikkert altid er et stående tilbud. Du tilbyder gratis bannerreklamer som modydelse - de er ikke gratis når man forventes at arbejde for dem.  

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 12:56

gnowak:
Det kunne eksempelvis være andel i projektet

Hej

Jeg havde allerede dette i tankerne inden jeg skrev dette indlæg, og var klar over at bannerreklame kunne være en meget lille gulerod. Men dette er hvad jeg vil tilbyde indtil videre.

Derudover giver jeg i mit første indlæg nok et indtryk af, at jeg er en større rookie end jeg enlig er.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 13:17

BKK:
Men lyder lidt - grundet dit fokus - som om du skal have teknisk hjælp, mere end sparring i "forretningen".. er det korrekt forstået?

Tja, man kan vel godt sige det en blanding.

Jeg er ikke helt blank på området selvom mit første indlæg måske giver udtryk for det.  Jeg har brug for en mentor som kan give gode råd, kan sit håndværk osv. Det gælder teknisk, som det forretningsmæssige. Jeg håber det giver lidt mening. :-/

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 13:53

Tak for kaffe. ;-)

Men jeg tror du har misforstået mig. Jeg er på ingen måde naiv. Jeg er da udmærket klar over, at jeg ikke kan sidde på min flade r**, mens andre laver en hjemmeside for mig. Derudover synes jeg du tolker mine ord lige hårdt nok. Men jeg har ingen intentioner om, at lave dette indlæg til en diskussionsklub om betaling af rådgivning. Så stopper den bare her. :-)

Som jeg har svaret de andre, så er jeg ikke helt blank på området. Men angående et Joomla kursus har du fuldstændig ret. Jeg har faktisk lagt lidt håndøre af til dette. Men der vil jeg gerne have en mentor ind over. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Meyer91:
Som jeg har svaret de andre, så er jeg ikke helt blank på området

Du får svar som du spørger.

Jeg ved godt at du ikke ønsker ikke at gøre tråden til en debat om betalingen for en mentor. Alligevel vil jeg sætte fingerne på at det at være mentor som ofte medfører et stort tidsforbrug - både i forberedelse og i selve afholdelsen af møder med mentee. Tid som for mentor har en værdi.

Hvorfor ikke prøve at gøre op med digselv hvad det er som du søger hos en mentor. Evt. prøve at finde nogle personer enten herinde eller andre som du tror kan bidrage og så prøv at kontakte dem direkte.

/Henrik

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 14:53

Henrik Koudahl:
Hvorfor ikke prøve at gøre op med digselv hvad det er som du søger hos en mentor. Evt. prøve at finde nogle personer enten herinde eller andre som du tror kan bidrage og så prøv at kontakte dem direkte

Det er bestemt ikke en dum ide. Jeg valgte netop Amino til det, da jeg ikke selv kender nogle der har den store erfaring på dette område. Nu er jeg ny herinde. Så jeg ved ikke hvem jeg skal kontakte. Men det finder jeg nok ud af hen ad vejen (og evt. betale for deres rådgivning) . ;-)

Men jeg kan da godt se nu, at jeg nok skulle have skrevet et mere detaljeret indlæg fra starten af.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)