Hej aminoer Efter at have læst lidt på et forum ejet af en amino har jeg fået nye tanker og lidt anden tankegang, det er måske sundt nok :) Jeg har en ide til en hjemmeside på engelsk og kom så ud i det at få en udlænding til at skrive og lave SEO for mig, da de jo er billigere.. Men men men.... Det kan godt være de er billigere og jeg kan "ansætte" en på fuldtid til 3000-4000 kf om mdr, men hvad nu hvis mit koncpet ikke holder ? Tja så har det været en dårlig investering, men hvordan har du/i fundet ud af om jeres koncept faktisk virker ? Har i kastet jer ud i det og tænkt fuck at jeg mistede penge, tjener dem nok igen andet sted eller har i lavet en slags test af jeres koncept inden i fik andre til at arbejde for jer ? Jeg tænker her hvis man har muligheden for at kaste lidt penge efter en fra Østen om man så skal satse eller lave en lille test herhjemme selv ? Håber meget i kommer med indput |
Articoli.dk - tilføj link:Hej aminoer
Har i kastet jer ud i det og tænkt fuck at jeg mistede penge, tjener dem nok igen andet sted eller har i lavet en slags test af jeres koncept inden i fik andre til at arbejde for jer ?
Håber meget i kommer med indput
jeg har kastet ud i det uden at tænke om det giver overskud eller ej ,jeg har et mål at formidle og det er samarbejde og jeg har ikke teste hvad koster med mere
Mine passion mål virksomhed heder samarbejde i min branche ,det er samarbejde vi laver ens regler vi hjælper hinanden i samlet folk , vi er alle positive overfor hinanden, jeg satser hårdere og hårdere må jeg erkende når jeg kan se det er svært at samarbejde i en branche , jeg ved godt jeg er ikke er bedre eller dårligere
vores branche burde have en fagforing som støtter artister stripper mod ensrettet hjælpe kurser uddannelse til at komme ind i branchen og krav i branchen skulle være de samme , det er ikke let at starte som stripper og det er det ingen steder i vores branche jeg kan ikke løfte det uden samarbejde og jeg ved ikke hvordan jeg får samarbejdet i gang men jeg må erkende jo svære det ser ud ,jo mere arbejder man , for i sidste ende er der noget at hente og det er få et godt samarbejde i hele vores branche
mit mål her på amino.dk lære mere om at starte op som iværksætter og måske få kontakter men især bare blive bedre og det vil forsætte med