Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ved du at du får Succes ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Efter at have læst lidt på et forum ejet af en amino har jeg fået nye tanker og lidt anden tankegang, det er måske sundt nok :)

Jeg har en ide til en hjemmeside på engelsk og kom så ud i det at få en udlænding til at skrive og lave SEO for mig, da de jo er billigere..

Men men men....

Det kan godt være de er billigere og jeg kan "ansætte" en på fuldtid til 3000-4000 kf om mdr, men hvad nu hvis mit koncpet ikke holder ?

Tja så har det været en dårlig investering, men hvordan har du/i fundet ud af om jeres koncept faktisk virker ?

Har i kastet jer ud i det og tænkt fuck at jeg mistede penge, tjener dem nok igen andet sted eller har i lavet en slags test af jeres koncept inden i fik andre til at arbejde for jer ?

Jeg tænker her hvis man har muligheden for at kaste lidt penge efter en fra Østen om man så skal satse eller lave en lille test herhjemme selv ?

Håber meget i kommer med indput

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:20

Articoli.dk - tilføj link:

Hej aminoer

Har i kastet jer ud i det og tænkt fuck at jeg mistede penge, tjener dem nok igen andet sted eller har i lavet en slags test af jeres koncept inden i fik andre til at arbejde for jer ?

Håber meget i kommer med indput

jeg har kastet ud i det uden at tænke om det giver overskud eller ej ,jeg har et mål at formidle og det er samarbejde og jeg har ikke teste hvad koster med mere

Mine passion mål virksomhed heder samarbejde i min branche ,det er samarbejde vi laver ens regler vi hjælper hinanden i samlet folk , vi er alle positive overfor hinanden, jeg satser hårdere og hårdere må jeg erkende når jeg kan se det er svært at samarbejde i en branche , jeg ved godt jeg er ikke er bedre eller dårligere

vores branche burde have en fagforing som støtter artister stripper mod ensrettet hjælpe kurser uddannelse til at komme ind i branchen og krav i branchen skulle være de samme , det er ikke let at starte som stripper og det er det ingen steder i vores branche jeg kan ikke løfte det uden samarbejde og jeg ved ikke hvordan jeg får samarbejdet i gang men jeg må erkende jo svære det ser ud ,jo mere arbejder man , for i sidste ende er der noget at hente og det er få et godt samarbejde i hele vores branche

mit mål her på amino.dk lære mere om at starte op som iværksætter og måske få kontakter men især bare blive bedre og det vil forsætte med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:43

Du finder ud af om dit koncept virker ved at prøve det af i lille skala. Lad være med at satse stort på noget du endnu ikke ved virker.

Du kan f.eks. forsøge at lave en lille del af den hjemmeside du gerne vil lave, måske bare en enkelt side og så køb noget trafik med Adwords. På den måde kan du teste to ting, nemlig om der er folk der vil klikke på dine annoncer (er interesseret i det du vil sælge) og om du kan få folk til at udføre de actions du ønsker på din hjemmeside (eks. klikke på bannerannoncer/affiliatelinks, eller købe det du nu vil sælge). Hvis en af delene ikke virker må du til at justere indtil du finder en måde der virker for dig. Hvis ikke du kan finde en måde der virker har du lige sparet dig for ærgelsen ved at satse stort på noget der ikke virker. Du behøver ikke rent faktisk at have noget at sælge for at finde ud af om folk vil købe det. Du kan eksempelvis bare sende folk til en side hvor de kan skrive sig op hvis de er interesseret i at købe produktet når du er klar til at sælge det.

Når du har fundet en opskrift der virker i lille skala, kan du begynde at overveje om du kan skalere opskriften til en større forretning.

På den måde kan du for små penge undersøge om der er et marked inden du satser stort. Tag det ikke så tungt hvis du efter mange forsøg ikke har fundet et koncept der virker for dig. Du lærer hele tiden og jo mere du lærer desto hurtigere bliver du til at afprøve andre koncepter, når du får en ny ide. En dag finder du den helt rigtige opskrift.

Læs eks. bogen Lean Startup for en uddybende og metodisk gennemgang af hvad jeg snakker om (den er relativt nemt læst).

VH Mikael

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:17

Du ved aldrig om det bliver en fiasko eller en succes, jeg har prøvet begge dele. Vi startede mobiltjek med ganske få midler og siden brugt indtægterne på at optimere forretningen. Idag er det en af de bedst besøgte hjemmesider indenfor vores niche og både min makker og jeg kan leve af det på fuld tid.

Nu skal vi igang med et nyt projekt, da de nye danske spillicenser har åbnet op for et kæmpe marked, hvor vi selvfølgelig vil forsøge at få en bid af kagen. Vi satser lidt større fra start denne gang - omkring 100.000 kr., da vi nu har midlerne, men det er ingen garanti for at det bliver en succes.

Jeg har dog en masse erfaring fra min første fiasko, ligesom vi har en masse viden fra vores nuværende forretning, der gør, at vi er klædt rimelig godt på. Men en sikker succes findes vist ikke i den virkelige verden og nogle gange må man bare tage springet og kaste sig ud i det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)