Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor / Samarbejdspartner til webportal søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lynge
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en aktivitetsportal kaldet "Hvad skal vi lave.dk" - findes her: http://hvadskalvilave.dk

Sitet henvender sig til alle personer i alle aldre. Og går i al sin enkelthed ud på at inspirere folk til hvad der er at lave omkring dem, og andre lokalområder. F.eks. til brug hvis man skal på camping eller ferie i Danmark, osv.

Jeg har holdt sitet enkelt og funktionelt, uden for meget forvirring med artikler og anmeldelser. (Det holder sitet attraktivt for alle annoncører)

Sitet er i dag gratis for alle (virksomheds) annoncører. Mens bannerreklamer koster et aftalt beløb. Og selvfølgelig er det gratis for forbrugerne at anvende sitet.

Det skal siges at der i dag ikke er mere end 20 annoncører på sitet (Nordsjælland), og derfor skal der ske noget nu. Det er i den anledning jeg søger investor / samarbejdspartner som kan sparke gang i projektet.

Sitet er mit hjertebarn, jeg har haft idéen siden jeg var barn, og håber selvfølgelig på at det bliver en succes med tiden.

Potentialet er stort med rette trafik. Gennem google analytics har jeg målt at der er omkring 5.000 unikke kig på siden om måneden igennem 4 måneder. Dette er uden nogen form for markedsføring, men blot resultatet fra dem som søger "hvad skal vi lave" på google.

Jeg håber at der nogle derude som kan se idéen og ser frem til at høre fra jer.

De bedste hilsner

DNC

Fra Århus
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:23

Hej Dennis

Jeg synes at det er en rigtig god ide du har fået, og hvis du ikke allerede havde siden ville jeg selv overveje at lave den:)

Jeg synes du skal få noget mere indhold ind på siden, da der jo stort set intet er at komme efter i dag. Jeg går ud fra at den er nystartet, så der skal selvfølgelig ligges en masse arbejde i det. Hvis du selv har tiden til det, ville det jo helt sikkert være nr. 1.

Jeg kom selv tilfældigt forbi siden i dag, fordi jeg ledte efter en sjov aktivitet i weekenden her i Århus, men der var ikke rigtig noget. For at få flere annoncører (hvis det er dit mål) skal du have noget spændende indhold for at folk bliver på siden! Dette ved du jo helt sikkert godt, så det er bare at komme i gang!

Synes du skal gi' den en skalle og få siden op og køre.

Held og lykke med projektet!

Mvh. Kim Villefrance

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 00:17

Dennis N. Christiansen:

Det skal siges at der i dag ikke er mere end 20 annoncører på sitet (Nordsjælland), og derfor skal der ske noget nu. Det er i den anledning jeg søger investor / samarbejdspartner som kan sparke gang i projektet.

Sitet er mit hjertebarn, jeg har haft idéen siden jeg var barn, og håber selvfølgelig på at det bliver en succes med tiden.

Hvad er det, der forhindrer dig i selv at gå i gang? Så vidt jeg kan se, er der kun 8 "steder" og med den mængde information, du har på hvert "sted", tager det vel ikke mere end en 10 minutter at oprette én ny profil?

Fra Lynge
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:32

Tak for jeres svar og indputs.

I har ret, og som jeg selv skriver er der ikke meget indhold.

Eftersom tid er penge, og jeg ikke har nogen af delene er det lidt svært at komme ordenligt igang hvor meget jeg end ville.

Hvis jeg skal ramme hele Danmark med sitet, skal der indhentes annoncører fra andre steder end nordsjælland, hvilket kræver nogle mennesker til at indkode og ringe rundt mm.

Derfor søger jeg investor eller partner som kan hjælpe mig med at få kickstartet projektet.

Tak igen for jeres svar.

MVH DNC

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)