Så har jeg rettet en del til... Jeg har hørt jere kommentare og nu er følgende rettet..
Kontakt nummer i toppen af siten, hæslig lyd taget fra forsiden, og en masse vare er oversat til korrekt sprog.. det skal dog lige siges at der stadig mangler en del, men det kommer...
Den sidste ting jeg dog lige mangler er vores kontakt side som skal have lidt mere info på... også skal der meta tagges en del...
Men tak for jeres input, jeg håber at alt dette hjælper på kunde oplevelsen af vores shop.
1. IE kan godt lave denne fejl og vi er opmærksomme på det.
2. Man behøver ikke skrive antal man kan bare klikke på læg i kurv også lægger den en i pr. default.
3. Kurven er hele tiden ude i venstre side, og i toppen af siden. ( du vil se kurvens indhold i venstre side når du kigger på produkter. Vi har også en anden mulighed og det er at folk ryge direkte til kurven når de har valgt en vare, men personligt syntes jeg det er irreterende når webshops gør dette.
4. At man skal oprrete sige selv for at kunne bestille er nu slået fra, så nu kan alle bestille uden at skulle registrere sig.