Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor figurerer CVR?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jo kun dukke op hvis man laver en søgning. Omvendt kan det dukke op mange steder, da der er mange firmaregistre der henter data fra CVR og publicerer det på nettet.

Hvis jeg laver en søgning på mit navn, adresse (ny eller gammel) eller CVR nummer, så dukker jeg op flere gange med de to virksomheder jeg er/har været indehaver af.

mvh

Jan

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bare vil prøve stille og roligt med ebay og affiliate, så er der jo ingen grund til at have et cvr nummer til at begynde med. Det er først når du har omsat for over 50.000 at det er nødvendigt, da du så skal momsregistreres. Ellers start et engelsk selskab med en nominee director, det fungerer fint til internetbaserede forretninger og koster stort set ingenting.

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

akitao.dk:
Ellers start et engelsk selskab med en nominee director, det fungerer fint til internetbaserede forretninger og koster stort set ingenting.

Måske lidt drastisk og ikke nødvendigt!

Hvis ikke din egen virksomhed er i direkte konkurrence med din nuværende arbejdsplads og du ikke har nogle former for klausuler, er det intet galt i at starte en lille sideforretning med eget cvr.

Modsat, så kan din arbejdsgiver ikke fyre dig på et så spinkelt grundlag, at du har startet din egen lille virksomhed, med mindre du direkte er i nogen former for kontrakter mod at havde anden indkomst, hvilket jeg ikke tror!?

Så bare få dig registreret og kom igang!:) Og tænk ikke over, hvor du står registreret.

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)