Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.jef.dk - Online salg af sportspræmier, emblemer & merchandise. Giv din mening?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har nu været i luften med vores nye webshop i 2 mdr. og der går faktisk rigtig godt!

Men dette forum er jo spækket med eksperter - alle med kvalificeret meninger!. 

Så vil i ikke give jeres meninger til kende om vores website www.jef.dk.

Det gode?

Det dårlige?

Forslag til forbedringer?

Jeg ser frem til gode inputs.

René Bygballe

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg syntes det ser rigtig godt ud :)

Thomas

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Tillykke med Jeres nye webshop!

Jeg synes det er super overskueligt når man eksempelvis vælger en medalje, at man så skal vælge "guld, sølv, bronze" dernæst medaljebånd mv. Man er ikke i tvivl om hvilken vare man ender ud med og man føler man giver medaljen et personligt præg. Stor ros for det.

Generelt synes jeg også I lykkedes med at holde seiden overskuelig og dermed brugevenlig, hvilket bestemt ikke er en selvfølge. Det eneste jeg, som arbejder med det til dagligt, tænker er, om ikke I vil have noget mere call-to-action på jeres forside? Med det tænker jeg, hvad er det præcist I gerne vil have Jeres besøgende til at foretage sig. Eksempelvis kan I gøre "Tilmeld dig nyhedsbrev" mere synlig med en iøjefaldende farve eller hvad I nu ønsker jeres kunder skal bemærke. Jeg kan læse mig til I har en historie der går langt tilbage, I støtter Rynkey, går op i CSR og mange andre gode gerninger. I kunne eventuelt komme noget af Jeres historie, måske bare i overskrifter på forsiden og demed sætte et mere personligt præg på siden.

Det var blot et par tanker, men synes helt bestemt I har en vellykket wbshop - held og lykke fremover

Mvh.

Søren Lander

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René - lige et par korte kommentarer.

En fin side, dog er jeg ikke helt glad for forsiden.

Synes faktisk at http://jef.dk/productlisting.aspx ville gøre sig som en mere interessant og indbydende forside.

Det første jeg så på forsiden er "kundelogin" kassen midt venstre. Det får mig som regel til at vælge en anden side. Ubevidst og bevidst virker det for besværligt, at skulle logge ind for at købe. Og nu behøver man jo ikke, at være logget ind for at købe ved jer, så fjern denne log-in kasse fra forsiden og behold den lille log-in funktion i top venstre.

Alle "køb her" knapperne på forsiden vil jeg lave i samme farve som call 2 action knapperne ved kurv og frem, nemlig grøn.

Ville overveje, at gøre mere ud af denne på forsiden - http://jef.dk/kontakt-os/prisgaranti.aspx

Johannes

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak...Vi er også godt tilfredse.

Altid godt med andres øjne på sitet.

Tak.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes,

Tak skal du have.

Du har ret i at vores forside med fordel kan ændres lidt. Vi arbejder også lidt på sagen. Blandt andet er vi ved at lave en "Kontakt os" grafik som skal erstatte "kunde log in" boksen".

Mht. Call to actione knapperne. Så er jeg helt ening. God betragtning.

Tak!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

menuen og fodnoten er skriften hvid ovenpå lyseblå farve vælge mørk blå farve til hvid farve derved lettere at læse teksten.

frem med social medier på siden google plus og twitter de mangler især google plus vigtigt grundet søgeord optimering

kontaktsiden lav en kontaktformular derved lettere at kontakte jer

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)