Det er mit produkt du har købt adgang til, og her kan I andre få mailkorrespondencen, så jeg slipper for dårlig omtale af mit udemærkede produkt og min tilbagebetalingsgaranti.
Jeg har svaret Lone op til flere gange - endda i weekenden. Jeg har også beklaget, at Lone modtog sit login en smule senere, fordi vi havde problemer med vores It system, grundet en php-opdatering hos RedWeb (som de kan bekræfte - og for god ordens skyld skal også nævnes at fejlen lå hos os, ikke RedWeb).
Jeg beklager at offentlige gøre e-mailen men gider simpelthen ikke negativ omtale af mit produkt.
Herunder kan I se korrespondencen og datoerne for de udsendte mails (jeg har naturligvis fjernet al ømtålelig data). Hun har derudover sendt andre mails også og rykket.
(Og til dig Lone, dine penge er på vej.)
- Rasmus
On 26-01-2012 00:13, Lone Ginnerup wrote:
Hej igen Rasmus Hoeks
Har du fortrudt din fortrydelsesordning.
Som sagt er jeg ikke så glad for Joomla-universitetet. Jeg vil gerne benytte den garanti, du lover på dit site.
Dit sted har desværre slet ikke de ting på programmet, som jeg efterspørger.
Jeg håber at høre fra dig.
M.v.h. Lone
Sent: Monday, January 23, 2012 12:53 PM
To: Lone..... (email fjernet af Rasmus Hoeks
Subject: Re: Kvittering for 12mdrs adgang til Joomla-universitetet.dk
Hej Lone
Ja, selvfølgelig kan jeg det.
Din bruger er nu oprettet og du kan logge ind på www.joomla-universitetet.dk med følgende oplysninger:
bruger:XXXXXXXXX
pass: xxxxx
Beklager forsinkelsen.
- Rasmus
On 23-01-2012 09:39, Lone Ginnerup wrote:
Hej igen Rasmus Hoeks
Kan du gøre et eller andet, så der lander et login i min indbakke?
M.v.h. Lone
Sent: Saturday, January 21, 2012 4:00 PM
To:Lone..... (email fjernet af Rasmus Hoeks
Subject: Re: Kvittering for 12mdrs adgang til Joomla-universitetet.dk
Hej Lone
Vores it-driller desværre i dag, så der er lige nogle småting hist og her, der ikke virker ordentligt. Jeg har modtaget betalingen og den er betalt, så du kan være ganske rolig.
Jeg beklager forvirringen og ønsker dig god vind med Joomla Universitetet.
Forsat god lørdag.