Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil være freelance app udvikler - What to do?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg SV
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Via et andet forum blev jeg anbefalet at kigge forbi denne side (kendte den ikke).

Sagen er den at jeg ved siden af mit fuldtidsarbejde som software udvikler, også udvikler smartphone apps til iOS/Android/WP7. I øjeblikket har jeg kun en enkelt "kunde" jeg laver noget for, men det kan meget vel blive lidt større end det fremover. 

Derfor skal jeg finde ud af hvordan det er smartest at føre min "forretning". Bør man starte en virksomhed, eller skal man "ansættes" hos sine kunder. Og i begge tilfælde: Hvordan gør man så med pengene.

Håber i kan hjælpe en nybegynder i feltet :) 

Mhv.

David.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil starte det op som et seperat firma, men tilbyd gerne mere end bare app udviklingen. Har lige i går fået light versionen (gratis) af Lav din app bogen, og den fortæller en masse om hvordan du får mere succes med apps. Kan du inddrage dette som en del af din service tror jeg det ser godt ud.

Jeg har endnu ikke rigtigt fået læst det store i den, men da den er gratis kan det jo dårligt gå helt galt:
Ebook om at lave apps, og få succes med dem

Jeg håber det kan hjælpe lidt, og ellers kommer der forhåbentligt nogle andre kloge hoveder på banen.

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Der er meget info at hente her: http://www.startvaekst.dk/forside/0/2

Er sikker på der også står noget om: "Hvordan gør man så det med pengene?"

Held & lykke fremover.

mvh

Jens

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du regner med at komme til at omsætte for mere end 50.000 om året skal du oprette en virksomhed.

Du skal også lige læse din ansættelseskontrakt igennem inden du går i gang, for at sikre dig at du ikke bryder den. Der kan meget nemt være klausuler der besrkiver hvad du må/ikke må beskæftige dig med ved siden af jobbet.

mvh

Jan

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Hvor holder du til henne?

Jeg søger en udvikler til et projekt, og jeg bor selv i københavn.

Vi kan evt. ringes ved..?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)