Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal til lille online tøj-shop? eller dankort...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:
Jeg syntes du skal lave en Pro/Cons list til din kunde hvor du også ligger priserne på de to løsninger med, også kan kunden derefter vælge hvilket system de ønsker at bruge.

Det er en rigtig god idé, og det er jeg ved at lave nu. Så vidt jeg ved er Paypal gebyret på 1,5% pr transaktion. Er der andre gebyrer? Og hvad er gebyret ved brug af Dankort pr transaktion? Eller er der også noget pr måned?

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som udgangspunkt vil det jo være to forskellige "konti". Den ene vil være en PBS aftale du laver, så når kunderne går til betaling og vælger at betale med Dankort, Visa eller Mastercard mfl. (alt afhængig af den aftale du laver med PBS) så betaler kunden med det, men ellers kan du også sætte en Paypal aftale op og så kan kunden vælge at betale med Paypal hvis vedkommende føler det er lettere eller mere bekvemt. De fleste kloge hoveder som har forstand på opsætningen vil vide hvordan man gør. Det er bare ofte vigtigt at DU fortæller dem det, ellers er det kun de færreste teknikere som vil foreslå det for dig :-)

Hvis du selv skal rode med det, så har Paypal nogle fine guides til hvordan man gør som du kan læse mere om når du har lavet en profil på deres site.

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er svær, for den med Dankort, er vel efterhånden en gammel ting?
I hvert fald i mine øjne, jeg er nu 25 og har aldrig haft et alm Dankort, kun Visa/Dankort, så de dyre omkostninger og besværet med ren Dankort synes jeg er unødvendigt for mit vedkommende, så hellere en vare kan være lidt billigere til slutkunden end at de skal til at regne med den store udgift ved at have Dankort betaling.

Ved ikke om det bare er mig?

Jeg bruger PayPal alle de steder hvor det er muligt, ser aldrig efter et Dankort ikon.

Jacob Hansen's råd ville jeg tage imod da jeg synes det er et godt synspunkt.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)