Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Golden Planet supportkonsulent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal bruge en konsulent der kan hjælpe mig med at gøre en Golden Planet løsning mere flexible - kender du en du kan anbefale?

Mvh.

D_mike

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

 

Hvad er det du mangler ?

 

Jeg har en goldenplanet løsning på min shop www.kids-trend.dk og jeg har været utrolig glad for den service som goldenplanet (Kenneth og Thorfind ) har ydet mig, hvis du skal have lavet noget grafisk som shoppen ikke kan i sig selv kan jeg anbefale at du snakker med Thorfind de har nogen partner de sammenarbejder med som kan en del med deres shops.

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Tak for dit svar, men har desværre ikke helt de samme oplevelser...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger også selv goldenplanet, er nu okay tilfreds, men visuelt/ på det grafiske er man lidt begrænset samt der er nogle funktioner som mangler lidt, er dog også selv bleven tilbudt konsulent hjælp fra goldenplanet men med en konsulent ydelse på 800 i timen ex moms, kan det da også hurtigt rende op.

Mangler lidt muligheden at kunne oprette en rabatkode til gode kunder samt via. mine affliate banner igennem partner-ads bliver betalt på gennemført salg og ikke på per klik. Savner også der kunne komme lidt flere grafiske opsætnings muligheder!! så som sagt skal jeg betale en konsulent for det pågældene bliver det dyrt.

Gid man var en Magento haj. ;) Hvorfor findes der ikke rigitg nogle Megento bøger på dansk? det kunne jeg godt tænke mig.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej D_Mike

Det er muligt jeg kan hjælpe dig her. Jeg arbejder selv med Goldenplanet og har via deres template systemet lavet shoppen helt om, så den ikke ligner en GP shop, men stadig har deres store styrke.

Jeg kunne sagtens give dig et tilbud på en løsning med et nyt design.
Skriv en PM til mig, så tager vi den der.

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart,

Det lyder kanon, jeg søger bl.a. andet kunne gøre indkøbs processen lidt mere enkel og brugervenlig. Dvs. samle formularer der skal udfyldes og at de udfyldes per automatik så meget som muligt så når post nummer er udfyldt så kommer by og land af sig selv.

Ser frem til at høre fra dig.

 

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart,

Det lyder kanon, jeg søger bl.a. andet kunne gøre indkøbs processen lidt mere enkel og brugervenlig. Dvs. samle formularer der skal udfyldes og at de udfyldes per automatik så meget som muligt så når post nummer er udfyldt så kommer by og land af sig selv.

Ser frem til at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)