Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Massører søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at lave et arrangement, og skal i den forbindelse have en eller flere massører involveret i det. Det første arrangement vil foregå i København, men jeg forventer at kunne lave det andre steder også, så skriv en pm, eller giv mig et kald på 53 53 93 21.

Mvh.

Martin

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 47
Fra  Flexbar - cocktails & bartending Skrevet kl. 15:00

Hej Martin

Jeg kender en Massør som jeg bliver nød til at linke til. Han er pisse dygtig, bruger ham selv ofte ligeledes gør kæresten. Han Hedder Regin og holder til i København. Se evt. mere her. http://www.rajsportogwellness.dk/

Vh

Peter

Lej en bartender til din næste fest og nyd de lækreste drinks hele natten!

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 15:07
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 22:19

Hej Martin.

Når jeg for en gangs skyld misser et indlæg, så er det sgudda fjollet at det lige er et, der handler om massage.  Klokken er lidt for sen til at ringe nu, men jeg prøver at fange dig i morgen. Ellers er du velkommen til at henvende dig først.

Jeg hedder Rasmus og har klinik God-Krop.dk hvor jeg tilbyder massage behandlinger, firmamassage osv.

Du kan se alt hvad du har brug for på hjemmesiden.

Jeg glæder mig til at høre mere om dine arrangementer hvis det stadig er relevant.

Vh Rasmus

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:42

Takker for folks henvendelser. Der er udvalgt et par stykker men det er muligt der kommer nye arrangementer af samme type, så vil jeg vende tilbage til folk.

Mvh.

Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)