Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du drive min professionelle fodboldblog?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du en ung og driftig person der er vild med fodbold! 

Så er du måske på vej til at komme ind i fodboldbranchen. Jeg søger nemlig en ambitiøs person som vil stå for den daglige drift af min blog http://footballbizz.com/ da jeg mangler tid til at skrive indlæggene på engelsk. Så det ville være fedt hvis du kunne hjælpe mig med dette. 

Det jeg tilbyder er en % vis aftale af alt salg der måtte komme igennem bloggen, men også en mulighed for at inkludere dig i mit netværk, og på den måde hjælpe dig ind i fodboldverden.

Lyder det interessant, så send mig en PB, så ser vi på det. 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 09:51

Overvejer også muligheden for salg/

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 16:46

Selvfølgelig perfekt hvis du har journalistisk baggrund...

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:28

Hej Peter, jeg så Anders Kongstad, en gammel klassekammerat linke til din søgen på facebook, det lød da interessant. Jeg hedder Thomas Pultz, 22 og jeg studerer i International Samfundsvidenskab i øjeblikket på Roskilde Universitet, en uddannelse der foregår 100% på engelsk så jeg er udemærket bekendt med sproget. Desuden er jeg bidt af en gal sportsmand, jeg har tidligere arbejdet 2 år på Radio SFM i Faaborg med mit eget sportsprogram "Sport Med Pultz" hvor jeg tilrettelagde, var journalist, researcher og vært og arbejder i øjeblikket på Monday Productions hvor jeg assisterer med at lave Canal 9s Superliga Dækning om søndagen så jeg er allerede godt inde i fodboldverdenen fra mediernes side, men hvis man kunne tjene lidt penge og få en fod inden for døren i verden ville det da bare være endnu bedre. Jeg er lidt i tvivl om jeg selv skal finde historierne eller "bare" oversætte?, men hvis du har et netværk at finde historierne i er jeg klar på begge dele.

Det var lige en kort introduktion til mig, håber at høre tilbage om lidt flere detaljer

mvh Thomas Pultz

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:28

Hov da, den sagde det var en Privatbesked, nå, men nu fik du den altså her :P

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)