Ja, jeg skal måske overveje at skifte de nederste bannere ud. Billederne i slide funktionen fylder også, så det kommer ikke bag på mig at forsiden fylder 1 mb. Hvordan måler du / ser du hvor meget data det kræver for at hente siden?
Kæmpe brøler! Jeg havde lavet søg > erstat med of > af, så der fx kom til at stå side 1 af 3 og ikke 1 of 3. Siden der henvises til hedder kidsofluxury.dk, og det blevet lavet om til kidsafluxury.dk, og derfor virkede linket ikke. Jeg har lavet søg erstat den anden vej igen, så nu virker linket igen - så må jeg se på det med '1 of 3' senere.
Den tidligere diskussion husker jeg ikke - at reklamer automatisk gør en side useriøs er jeg meget uenig med dig i. De webshops bannerne henviser til er nøje udvalgt, og de er alle seriøse og respekterede forhandlere på markedet, og jeg kan helt ærlig ikke se hvorfor de gør siden useriøs? Jeg kunne jo have plastret siden til med 'klik her og få et eller andet til 2 kr.' samt en masse google adwords elementer etc. Jeg mener faktisk at de udvalgte bannere er med til at skabe en profil så man kan se at dette er en side der henvender sig til købere af børnetøj.
Jeg tror du har misforstået konceptet. Jeg sælger ingen af varerne selv. Indholdet henviser til andre sider, og alt køb foregår på eksterne webshops, så forhåbentlig er der nogen der klikker videre. Formålet med siden er at få brugerne til at 'ose' rundt mellem alle varerne og lade sig inspirer til et køb. Lidt ligesom at pille alle skillevægge ned i et storcenter så kunderne ikke kan se i hvilken butik de er i. Så kan kunderne fokusere på det de leder efter, og betale ved udgangen af storcenteret til det kasseapparat varen tilhører.
Jeg kan desværre ikke selv tage æren for farvesammensætning og design, og jeg har bestemt ikke fortrudt at jeg har smidt de 35$ til et wordpress theme. Det er godt nok ikke med enerettigheder så det samme design kan ses andre steder i verden, men jeg har endnu ikke set nogle med et '.dk' navn., så det er langt bedre end de gratis designs der findes rundt omkring på nettet.
1000 tak for de pæne ord, det er med til at holde humøret helt oppe. Til alle der har svaret:
Jeg har en lille mistanke til at en eller to af mine wordpress plugins sløver siden, så jeg vil prøve at deaktivere dem én efter én og se hvad der sker. Bannerne har jeg tænk mig at beholde da jeg faktisk har en forventning om bare en lille bitte smule indtægt. Der er jo også bannere på eb.dk, jp.dk etc., og de bliver nok heller ikke fjernet selv om de forstyrre øjet hos læserne. måske finder jeg nogle bannere der ikke er så høje, og dermed bliver siden mindre data tung. Jeg vil også tænke lidt over hvordan siden kan gøres endnu mere seriøs. cvr nr. tlf nr. etc. mvh Lars Kristensen
|
Lars Kristensen:Mikael christiansen:en lige lovligt tung forside klikket bare på 1 billedet nederste på siden den var på over 100.000 kb i i alt ligger der over 1 mb bare på forsidenJa, jeg skal måske overveje at skifte de nederste bannere ud. Billederne i slide funktionen fylder også, så det kommer ikke bag på mig at forsiden fylder 1 mb.
Hvordan måler du / ser du hvor meget data det kræver for at hente siden?
mvh
Lars Kristensen
jeg klikker på billeder der kommer en lange linje op jeg kliker på egenskaber og nu ser jeg det ene er over 100 000 kb jeg klikker de andre et lige over 52.000 kb og nu er det bare at plus samme hele siden og jeg kan hurtigt se det kommer op over 1 mb