Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salget er gået i stå !

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Salget af vores produkter er gået helt i stå, hvis i gerne vil vide hvilke produkter så bare kig i bunden af dette indlæg

Har i nogle gode ideer til hvad der kan få salget igang igen, på nær -20 graders frost i en måned :) 

Vi annoncere på dba gogg lokalaviser. 

Mvh. Christian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:20
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:22

Hej,

Hvordan har I indtil nu afsat jeres varer?

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:30

Som alle andre også siger, så er en hjemmeside et super godt bud på, hvordan i kan forbedre jeres salg, markant.

Med søgemaskineoptimering og et brugervenligt website kommer du meget længere end med DBA.dk annoncer.

Det kan også være en decideret webshop er løsningen hos jer. Dertil kommer så noget ekstra, nemlig at folk også skal have deres varer jo. Der ved jeg ikke om folk har større tendens til, at købe store mængder eller hvad? For så kunne man jo lave en fragt ordning (uden om PostDanmark). 

Men i hvert fald, så er en hjemmeside et must Yes

De bedste hilsner

Sebastian :-)

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 15:19

Tak for jeres svar, det er vist kun en ting at gøre :) 

Vi har ikke indtil videre haft problemer med at omsætte vores varer, via dba og forskellige andre annoncer. Vi ved via vores kollegaer at det går lidt sløjt. 

Kunne i ikke finde på at købe jeres træ via en annonce fra dba? og ville i købe det hvis den henviste til en hjemmeside?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:38

Christian:

Tak for jeres svar, det er vist kun en ting at gøre :) 

Vi har ikke indtil videre haft problemer med at omsætte vores varer, via dba og forskellige andre annoncer. Vi ved via vores kollegaer at det går lidt sløjt. 

Kunne i ikke finde på at købe jeres træ via en annonce fra dba? og ville i købe det hvis den henviste til en hjemmeside?

en hjemmeside med cvr nummer og en flot hjemmeside vil jeg klart mere handle hos og husk søgeord optimere den efter alle kunsten regler , vis er i tvivl post et indlæg her på amino.dk og i får sikkert et svar

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 21:28

Christian:

Ja, jeg er helt sikker på, at jeg hellere ville købe træ fra en hjemmeside i forhold til en annonce på DBA. Det har også noget, at gøre med at i bliver synlig i Google, og folk kan finde jer i Google når de søger efter noget i tilfældigvis har. 

Det vil helt klart booste jeres salg, hvis i vel og mærket får lavet en ordentlig hjemmeside :-)

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:55

Personligt ville jeg søge på Google, før jeg ville søge på DBA efter brænde. DBA for mig, er mere "private" brændesælgere. 

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 21:59

Tak for jeres svar, er faktisk glad for dit svar Jens, det kan nemlig være svært at konkurrere med de "private sælgere" for ikke at sige umuligt, og det ved i alle sammen nok godt hvorfor, men det at folk tænker over, at det helst skal være en rigtig forhandler er da godt. 

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:54

Hej ! Blot info. I sidste uge var der et indslag i radio om dette emne. Der var en generel branchenedgang på 30% pga den milde vinter.

Jeg vil personligt også foretrække en god hjemmeside fremfor en annonce i dba el. andre lign.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)