Hej Amino'er, Vi står og skal indkøbe de nye Iphone 4 gennemsigtige bagcovers. Priser og informationer - send en PM. Rasmus |
De er godt nok fede..
Hej Amino'er, Vi står og skal indkøbe de nye Iphone 4 gennemsigtige bagcovers. Priser og informationer - send en PM. Rasmus |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
De er nemlig rigtig fede. PM sendt med tilbud |
Har fået mange henvendelser om det "bare" er et cover eller at man skifter bagenden af telefonen. Her er et billede der viser hvordan det ser ud skiftet: |
Jeg prøver lige at finde et her i Bangkok i MBK (100+ forretninger med iPhone tilbehør), men ellers så er jeg frisk. |
:-) |
Send gerne et tilbud til mig. Gerne et parti tilbud. Dvs. hvis vi køber 100+ af gangen :o) |
Det er nogle lækre covers, og de ser frække ud når de sidder på telefonen. Dog skal købere være opmærksomme på, at hvis telefonen sendes til reparation på et autoriseret værksted med sådan et cover, vil den blive afvist. Det vil koste 250 kr. at få den ikke reparerede telefon retur. Men derudover har jeg et spørgsmål: Jeg kan se at der er et Apple logo, og der står at det er designet af Apple i Californien. Skal det tolkes derhen at det er originale covers? |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Selvfølgelig er det ikke originale covers. Har du nogensinde set en iPhone 4 i en butik med dette cover? Nej vel? :-) Dvs. det er ikke originale. De eneste der er originale er det bagglas der sidder på en købs iphone. |