Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-shop uden programmeringskompetencer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle glade iværksættere

En kammerat og jeg kom til at snakke om emnet iværksætteri. I denne forbindelse blev samtalen ledt over mod hvorledes man kunne starte en e-shop, hvis man ikke har nogle specielle programmeringskompetencer! 

Jeg vil høre nogle af jeres erfaringer: 

• Er der nogle af jer der har startet e-shop gennem et opensource-system (WordPress, eksempelvis)? Hvis "ja" - hvordan? Hvilket betalingsmodul er brugt? 
  • Er der nogle der har startet e-shop og skaffet kompetencerne? Hvis "ja" - hvordan? Og hvad er Jeres erfaringer? 
Problemet er det, at jeg har gang i et rimelig stort projekt, som lige nu er i en fase hvor det "passer sig selv" og har fundet sin (...midlertidige...) hylde. Jeg kunne godt tænke mig at starte noget småt op ved siden af. Har idéerne, lysten, netværket og delvist også kompetencerne. 
Læser med glæde! 
 - Tobias Elkjær

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 13:40

Jeg ville aldrig starte en shop i hverken WordPress eller Joomla... Du kan eventuelt kigge på http://www.shopify.com/ hvor det hele køre online..

Ellers kan jeg anbefale dig at kigge på PrestaShop som er super til nybegyndere og samtidige er det meget SEO venligt. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 14:05

Daniel B. Nielsen:
Du kan eventuelt kigge på http://www.shopify.com/ hvor det hele køre online..

Ville du så heller ikke bruge shopify? Det ser dælme ellers professionelt ud. Nogen reference til spotify? 

- Tobias 

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:14

Spotify og Shopify har ikke noget med hinanden at gøre.

www.fairtime.dk, noon.fairtime.dk og www.fairtimedanmark.dk er iøvrigt alle eksempler på Shopify shops.

Du er velkommen til at kontakte mig for et tilbud på opsætning, hvis du ønsker at forfølge den løsning.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Skrevet kl. 14:20

Ole Thorup:

Spotify og Shopify har ikke noget med hinanden at gøre.

www.fairtime.dk, noon.fairtime.dk og www.fairtimedanmark.dk er iøvrigt alle eksempler på Shopify shops.

Du er velkommen til at kontakte mig for et tilbud på opsætning, hvis du ønsker at forfølge den løsning.

Venlig hilsen
Ole 

Kanon! Er I glade for at bruge shopify? Har webshoppen været meget svær at sætte op? 

- Tobias

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias Elkjær:

Kanon! Er I glade for at bruge shopify? Har webshoppen været meget svær at sætte op? 

- Tobias

Jeg har ihvertfald valgt at gå den vej og er rigtig glad for det. Ville ikke tøve et sekund med at åbne den 4. shop i Shopify Cool

Det er ikke svært at sætte op, men som med alt andet, så skal man lige arbejde med lidt med det for at blive 100-meter-mester.

Hvis du er interesseret, så kan jeg lave en trial shop til dig, som ikke udløber efter 30 dage. Så kan du selv lege lidt med det og se om det er noget for dig.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:18

@Ole - ved du om det er muligt med Shopify at integrerer månedlige betalinger? Altså at få kunder til at betale via et abonnement, som automatisk bliver trykket fra deres visa kort hver måned?

Kristian Ole Rørbye

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:26

Det har jeg aldrig set eksempler på, men det vil vel i givet fald skulle sættes op i din betalingsgateway - som i Shopifys tilfælde er Quickpay eller ePay for danske kort.

Måske kan PayPal klare det, hvis man betaler den vej. Har aldrig undersøgt det.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:50

Hejsa

Jeg vil da gerne give dig en hand med lidt rad og vejledning

skype  dk121doc

Billige seo pakker

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjenester-dk:

Hejsa

Jeg vil da gerne give dig en hand med lidt rad og vejledning

skype  dk121doc

Det er altså et godt indlæg - god præsentation af dig selv, hvor du rigtigt får uddybet hvad du kan hjælpe med Zip it!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)