Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS Markedsføring - WordPress

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Er der nogen der har erfaringer med et SMS plugin på Wordpress - hvor man kan sende sms'er ud til ens "subscriber"?

Overvejer det lidt selv til min hjemmeside

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ikke lige nogen kendskab til et plugin - men måske vi kan lave et. Prøv skriv mig på mr@smsdet.dk så kan vi lige kigge på tingene sammen.

Mike 

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke noget kendskab til sms moduler til wordpress, men sig til så kan det være vi kan udvikle noget for dig. Vi beskæftiger os primært med SMS afsendelse og modtagelse, så sig til hvis du vil have et godt tilbud på det hele :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv denne: http://wordpress.org/extend/plugins/clickatell-sms-subscription-manager/

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:

prøv denne: http://wordpress.org/extend/plugins/clickatell-sms-subscription-manager/



Findkollegie.dk: du skal være opmærksom på, at iflg. gældende lovgivning skal mobilbrugeren kunne afmelde sig via sms. Jeg tror ikke, at Clickatell kan tilbyde denne afmeldingsprocedure til danske mobilbrugere (ret mig gerne, hvis jeg tager fejl). Det er desværre ikke tilstrækkeligt at tilbyde denne afmeldingsprocedure via email eller hjemmesiden.

Du kan evt. tage kontakt til Martin fra Exaweb (www.exaweb.dk) - han er super skarp i Wordpress løsninger.

Rigtig god dag.


/Søren Larsen 
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jacob: Tak for dit link!

@ SørenLarsen: Okay - vil prøve at kigge på hans hjemmeside, og se om jeg kan finde en løsning.

Endnu engang tak for jeres svar! :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)