Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM koncept indenfor accessories mm?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Nu har jeg ledt mig selv lidt mere ind på hvad jeg gerne vil ha med at gøre. Derfor søger jeg nu MLM koncepter indenfor accessories (solbriller, ure, mm) og mode mm. Andre forslag er dog også velkomne, dog ikke Dubli, helsekost og skincare.

På forhånd tak.

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:26

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:48
Hej.

Først skridt på vejen mod eget firma, er at finde ud af hvad du vil arbejde med.

Jeg er selvstændig forhandler af bijouteri som har et smukt og klassisk dessign. Det har ikke eksisteret i Danmark særlig længe, så modsat andre MLM firmaer møder du ikke andre forhandlere over alt.

Fordelen ved dette smykke koncept er, at smykkerne kan sammensættes på et utal af måder.  På denne måde behøver den enkelte kunde "kun" at købe få smykke-dele,  for at få mange smykker. Men mange vender tilbage fordi de gerne vil have flere muligheder.  

En anden fordel ved smykkerne er at de har magneter. Mange kender magneteffekt fra sengetøj, såler og diverse "forbindinger". De  fleste gange jeg har vist smykkerne frem er folk ekstremt positivt overraskede fordi smykkerne er super flotte og ikke klumpede og grimme som andre "sunde smykker".

De fleste danskere er stadig meget konservative og bange for det alternative, men flere og flere får øjnene op for muligheden for at prøve noget nyt.

Smykkerne kan ses på WWW.Energetix:tv

Håber  du melder tilbage om din mening.

Venlig Hilsen   Tania 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:42
Man kan ligeså godt lære en hovedregel som ALTID vil gælde når man skal vælge at gøre karriere indenfor Network Marketing: Man skal arbejde med produkter der har stor konsumérbarhed; det skal med andre ord være produkt som bliver genkøbt - fortrinsvis så ofte som overhovedet muligt - og så absolut den bedste forretning når både produkt og kompensationsplan hænger sammen således at såvel forhandlernettet og kundegruppen køber hver eneste måned.

Af samme grund er der visse produkter som bare aldrig bliver nogen synderlig succes eller ihvertfald ikke er med til at skabe den fornødne gentagne, MÅNEDLIGE omsætning som er alfa og omega på sigt.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)