Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino til "The Oscars"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

... Er ikke hvad denne tråd handler om!

Kære Amino'er,
Er tonen herinde ikke blevet en anelse negativ på det sidste?

Nu er jeg nyligt tilbagevendt, og synes at hver eneste tråd og debat man deltager i får en negativ drejning, fordi en eller anden har en dårlig dag - og det er brandærgeligt.

Amino er et samlingspunkt hvori vi alle kan lære at blive bedre med hjælp fra hinandens erfaringer.
Forstå mig ret, en konstruktiv diskusion om hinandens standpunkter er altid på sin plads, men tonefaldet og mudderkastningen er bare gået hen og blevet så negativ.

Vi er iværksættere, bestemmere over vores eget liv og situation - så lad os da også lige kunne favne bredt og tale til hinanden i et ordentligt sprog.

Hav en dejlige dag iværksættere.

Rasmus Lykke

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Nogle kan bare ikke tåle når andre laver penge ...
Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 10:16

Men det er virkelig forkert efter min mening.
Jo flere der tjener penge jo større bliver kagen og jo større er chancen for at du bliver rakt et stykke

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lykke:

Men det er virkelig forkert efter min mening.
Jo flere der tjener penge jo større bliver kagen og jo større er chancen for at du bliver rakt et stykke

Nu er det nødvendigvis ikke korrekt, bare fordi Jannik skriver det :)

Jeg syntes altid det har været lidt op og ned, nogen gange værre end andre, men for det meste, er det da meget stabilt. 
Tendens er jo at disse tråde skaber "drama" på amino, og jeg har en ide om at vi trods ønsket om en fredelig debat, elsker at følge og kommenterer på disse tråde. Derfor bliver det lidt en ond cirkel, hvor flere og flere følger denne drama, også fylder det jo hurtig en del i oversigten, og kommer til at virke som en stor del af amino. 

Jeg syntes amino.dk styrer slaget meget godt og de plejer at fange det i opløbet.

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 10:51

Boysen:
Nu er det nødvendigvis ikke korrekt, bare fordi Jannik skriver det :)

Bestemt ikke - men hvis argumentet for den negative tone jeg synes at have oplevet de seneste dage, er at folk har ondt bagi fordi andre end dem selv har succes, så er det i hvert fald vanvittigt - set i min optik.

Men er helt enig med dig, at det for det meste kører nogenlunde stabilt. Der er dog stadig mange debatter osv som bliver lukket eller stoppet grundet dårligt tonefald og angreb på diverse personer og det synes jeg er en skam.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)