Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemet er positioning!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som skrevet længere oppe i debatten, kan jeg godt se hvordan den øverste del af min tråd, kan være en anelse misvisende, for det emne jeg egentlig vil ind på.

Det er eksploderet hos de arbejdsløse og de der lader sig friste af nemme penge. Ikke nødvendigvis de med iværksætterdrømme. Altså ikke de som har gejsten til at putte timerne i det :) Det er vel deres egen skyld, men burde de så ikke skånes fra at hives ind i det? - med (stort ord) falske løfter om nemme penge. Var det ikke fordi de lagde penge i det, gav det jo heller ikke noget for virksomheden, at hive disse ind i klubben? Men det gør det, for de betaler for at være med .. Altså tjener virksomheden/mødeholderne mere eller mindre bevist på at "ansætte" folk, de godt ved ikke kommer til at have succes. Hvilken anden virksomhed ville det? - problemet ligger ikke i MLM i sig selv. Men i den måde enkelte mødeholdere fremlægger mulighederne i forretningsformen.

vh Rasmus

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:09

Rasmus Dahl J.:

Som skrevet længere oppe i debatten, kan jeg godt se hvordan den øverste del af min tråd, kan være en anelse misvisende, for det emne jeg egentlig vil ind på.

Det er eksploderet hos de arbejdsløse og de der lader sig friste af nemme penge. Ikke nødvendigvis de med iværksætterdrømme. Altså ikke de som har gejsten til at putte timerne i det :) Det er vel deres egen skyld, men burde de så ikke skånes fra at hives ind i det? - med (stort ord) falske løfter om nemme penge. Var det ikke fordi de lagde penge i det, gav det jo heller ikke noget for virksomheden, at hive disse ind i klubben? Men det gør det, for de betaler for at være med .. Altså tjener virksomheden/mødeholderne mere eller mindre bevist på at "ansætte" folk, de godt ved ikke kommer til at have succes. Hvilken anden virksomhed ville det? - problemet ligger ikke i MLM i sig selv. Men i den måde enkelte mødeholdere fremlægger mulighederne i forretningsformen.

vh Rasmus

MLM er generelt ikke for arbejdsløse, men der er selvfølgelig undtagelser. Problemet er at der er stor usikkerhed flere steder, men desværre kan en arbejdsløs ikke bare starte her, og så forsøge at kæmpe sig ud af den krise det er at være arbejdsløs. Det ville da være en fantastisk succeshistorie, hvis man kunne hjælpe arbejdsløse.

Ingen skal lokkes med nemme penge...Det er ganske enkelt for dumt.

Men man kan ikke sige på forhånd hvem der ikke vil opnå succes. Du kan ikke udpege folk og sige "denne person har ikke viljen, denne person kan ikke hive sig selv op og give den en skalle". De fleste MLM forretninger har teams som står klar til at hjælpe nye, hvad enten de er fra det arbejdsløse segment eller fra høje stillinger. Oftest tror jeg faktisk det er dem fra høje stillinger der tror de er verdensmænd og let kan klare det uden hjælp.

Så kort sagt, alle kan i mine øjne opnå succes i en MLM forretning, men det er ikke til at vurdere på forhånd, hvem der er villige til at lære og gode til at lære fra sig. Det er ikke til at vide hvem der er villige til at give det den tid det tager at bygge noget op...

Mvh. Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 12:04

Helt enig, men man kan lave en vurdering af potentialet, som til en jobsamtale :) ..

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:33

Rasmus Dahl J.:

Helt enig, men man kan lave en vurdering af potentialet, som til en jobsamtale :) ..

Jamen afgjort, og det er jo også derfor at folk inviteres ind til præsentationer. Jeg betragter det selv som en form for jobsamtale, hvor begge skal vurdere kemi'en. Bliver MLM forretningen præsenteret rigtigt, så vil folk erfare at det er ren information der gives. Har man et mål som man ikke føler at man er på vej imod, så er det at man selv skal vurdere om dette kunne være vejen.

Jeg syntes det er vigtigt at det er folks egen målsætning man går efter og ikke nogle "markedsførte drømmemål, som tjen 300.000 på 3 måneder".

Antallet af timer der kan afsættes, hvor lærebar man er, hvor mange nej'er man kan tåle, hvor mange møder man arrangere...alt dette svinger fra person til person. Jeg så tidligere en der mente at man ikke kunne opnå succes med under 10 timer om ugen, det er jeg ret uenig i, for der er jo flere der er interesseret i ens forretning, så bruger jeg 10 timer, så har jeg også et par uplines der gør det samme. Og det er ikke helt dårligt at have 2 af de absolut bedste til at arbejde for en i Italien. Jeg har måske brugt en time på at invitere til møde, hvor Anton og Lars (de to uplines) har brugt en håndfuld timer på at gennemgå forretning m.m.

Det er godt man kan holde sine indlæg korte ;-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)