Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste callcenter? Hvem kan i anbefale?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

God dag, jeg fandt ingen tråd til mit spørgsmål, så måske kan I hjælpe mig. Jeg leder efter Call-Center i Sønderjylland. Har været på google de sidste 4 dage tror jeg, og bortset fra TDC contact center europe kunne jeg ikke finde noget. Leder næmlig efter en job... Har arbejdet 4 år inbound og outbound, og kunne godt tænke mig at gør det igen. Ved godt der findes mange i Odense og omegn, men det er desværre for langt væk. (Bor i Flensborg) Har bil, men det er jo godt nok en par km alligevel... Måske kender I jo nogen... tak i forvejen...:)

Tilmeldt 17. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:13

Uden at lave reklame eller lignende, kan jeg informere dig om, at vi har haft rigtig gode resultater med Sælgerne (http://sælgerne.dk/) i vores firma. 

De mødebooker og de levere solide og seriøse resultater. 
Man aftaler et bestemt antal møder per måned, og bliver derefter faktureret for dette.  

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:29

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 20:26

Hej Aeroe.

"Det bedste callcenter" er et vidt begreb, alt efter om der er tale om kvaliteten af møderne, database indstillinger, servicen, prisen eller andre parametre.

Pro-Speciale arrangerer dagligt kundemøder for virksomheder, hvor god service og en venlig dialog er højt prioteret for at man kan opnå de bedste resultater hos begge parter.

Jeg vil henvise dig til www.pro-speciale.dk - Her kan du læse nærmere omkring mødebooking.

Pro-Speciale er åben for muligheder ved telemarketing, samt kurser til virksomheders ansatte.

De bedste hilsner

Lasse D - Pro-Speciale

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)