Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online bookingsystem søges

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej timebook

Ok, lyder noget mere betryggende hvis just-eat etc. også er der - men det er jo jeres firma jeg er kunde hos og ikke hos dem, så hvis i går ned, så er jeg jo stadig fucked. Jeg er panikramt allerede ved tanken om at firmaets guldåre sidder fast i et system i et konkursbo - har prøvet det! Never again! Så helt ind til benet, så er det vigtige for mig at jeg altid har adgang til en kopi af kalenderen på mit eget system.

hvad tjener I så jeres penge på - penge pr. booking eller?  Nothing for nothing plejer at være bad biznes ;=)

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 16:22

kaffedrikker:

@lars - ser fint og prisbilligt ud - hvordan ser det ud med hensyn til mit ønske nr. 2. - hvis jeres server går ned, I går konkurs eller får ebola og ikke kan kontaktes, hvad sker der så med mine bookinger?

Hej igen,

nu er det ikke min side, så det er ikke lige mig du skal spørge, men hvis du skriver til supporten derinde, så er jeg sikker på du får svar ganske hurtigt.

Venlig hilsen,

Lars

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:26

Hej 

Jeg ville :

1 lave en hjemmeside som også er webshop lave af http://www.1902software.dk/ som rent faktisk fatter at lave hjemmesider i dette system :) "takker til peter for min side" det cms der skal trække dette skal være http://www.magentocommerce.com/ med denne lille ting instaleret http://www.magentocommerce.com/magento-connect/booking-and-reservations.html 

Detter er godt nok totalt over kill :) men så er du da klædt på til at kunne styre 100 butikker på en gang :) + du her en godt cms til en webshop

Thomas

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 12:37

Hej Kaffedrikker

Vedr. dit punkt 2, så kan jeg sagtens forstå, at du ønsker en sikker løsning. Af skade bliver man klog. Om der er tale om en lille garagevirksomhed eller et af verdens største virksomheder, så vil der altid være en risiko. Men nogle valg er naturligvis klogere end andre. 

SuperSaaS kører på mange forskellige højteknologiske servere med back up på alt, i flere forskellige lande, hvor der er sikret mod brand mm. Historikken viser, at SuperSaaS er driftsikker.

Om du vælger Joomla bookingsystem eller WordPress bookingsystem, er ikke afgørende - SuperSaaS har allerede integreret det i den online bookingkalender.

Her kan du se, hvad et godt bookingsystem koster. Du kan starte gratis, hvor du kan teste og blive fortrolig med bookingsystemet. Først når du begynder at tjene penge via bookingsystemet, og dit forbrug stiger, koster det et relativt lille beløb. Det kan derfor anbefales at oprette en gratis SuperSaaS konto, for at få gratis syn for sagen.

Mvh

Holger

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 09:14

Hej Holger.

Jeg skal udleje tasker.
Jeg vil høre om det muligt at have en booking unik på hver taske jeg har på min shop. Så hver kunde kan booke og reservere den, se når den er udlånt og klar til at ku bestilles igen.
Hvilke CMS understøtter jeres booking?

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:32

Hej Jesper

Ja, det kan du. Vi har lavet oversigt, så du kan se, hvilken online kalender, som du skal bruge.

Hvis du klikker videre på linket for en service kalender, så finder du svaret, hvad du skal gøre. Siden vil blive oversat til dansk, men er pt på engelsk. Vores back end er allerede oversat til dansk, så du kan let oprette en service kalender med en masse ressourcer (dine tasker).

Mvh

Holger

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)