Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er,

Nu er min webshop www.BlivBrun.dk endelig opdateret med nyt design, flere produkter osv. Jeg er derfor meget interesseret i at få feedback fra Jer aminobrugere, som jo må betragtes som yderst kyndige på dette område.

Generelt vil jeg gerne be' om ris/ros til siden og dens opbygning. Er den let at forstå? Kan man få svar på de spørgsmål som måtte opstå i bestillingsfasen osv?

Er der noget i savner i shoppen - hvis I skulle ønske at få en pænere kulør?

Jeg har blandt andet en hudtypetabel, hvor det er muligt at finde produkter udfra hudtype. Forvirrer den Jer eller hjælper den Jer?

Endvidere skyder jeg en konkurrence igang i morgen - BlivBrun.dk sender danmarks blegeste ben til Bulgarien. Den går ud på at man skal sende et billede af sine ben via mms eller mail. Når konkurrencen afsluttes 31. august, kåres vinderen og belønnes med et rejsegavekort til en værdi af 3500,-

Konkurrenceregler osv kommer på i aften - men ellers er siden stort set færdig.

Ville I kunne finde på at deltage i sådan en konkurrence - altså...er den "sjov" nok og er præmien ok?

Jeg håber I vil bruge lidt af Jeres dyrebare tid til at kommentere på min shop....

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:47
Hej

Jeg har nu kigget din shop igennem, og jeg syntes faktisk ikke der er noget som springer i øjene på mig, i den forstand at du har ikke lavet nogle katestrofale design fejl, faktisk så syntes jeg siden fungere rigtig godt.

og lige nu kan jeg ikke rigtig se nogle fejl.

Godt gået.

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:02
Hej Blivbrun

Jeg er på ingen måde ekspert på området men jeg vil alligevel lige komme med et input.

Jeg syntes den virker total nem at komme rundt i, og i det hele taget er meget pæn... men jeg savner noget mere visuelt... har ingen anelse om hvad det skulle være udover nogle flere pæne piger måske. Men det jeg mener er at der er meget tekst og så et billed af en cream eller lign., det kan også være det er nok for dit kundesegment men jeg fik bare ikke nogen trang til at købe noget eller sætte mig ind i hvad der gjorde de forskellige produkter specielle.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:01
Kære Christian!

Super flot look på butikken - den er virkelig lækker og stilren. Man er ikke et øjeblik i tvivl om hvad det er man kan købe hos jer, når man ser på forsiden.
Meeen, da jeg så klikkede ind på et tilfældigt produkt (http://www.blivbrun.dk/ugens_tilbud.asp) var der 2 ting der ikke fungerede på min skærm. Det ser ud som om der skal være et foto i øverste hjørne, her fik jeg kun en tom firkant med et kryds i. Og her kommer så guldspørgsmålet: Hvad skal jeg bruge vælg variant til? Der er jo kun 1

Klikkede på tandblegning og her bliver jeg så lidt irreteret, for så står der: Udvalgte produkter i kattegorien tandblegning...............men der er intet!

Så skal jeg ud i bjælken for at finde 2 kattegorier og zappe frem og tilbage imellem dem for at finde ud af forskellen på de 4 produkter............

Var inde og kigge lidt i går og da syntes jeg da at alle 4 var på samme side...........eller er det noget jeg bilder mig ind?

..........øh er du igang med at lave ændringer lige nu? I går var jeg begejstret for at i linker til DR''s udsendelse - fik lige klikket på det, men måtte så haste ud af døren. I dag skal jeg lede efter det og det virker mere uoverskueligt..........øv.

Nå men hvis der sker ændringer lige nu, vil jeg spare på krudtet og vende tilbage til førstehånds indtrykket - som var helt igennem positivt. Det er et lækkert og stilrent look!

Tilmeldt 11. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:08
Hej....Og tusind tak for jeres besvarelser.

Vi er i øjeblikket igang med at opdatere nogle småting ved shoppen - Derfor er den ikke som igår.

Men indenfor 1 times tid, skulle alt være på plads igen.

Jeg vender lige tilbage med nogle ordentlige svar senere...lige nu skal shoppen bare op og køre som igår.

Over and out - Og tak for svar endnu engang!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)