Hej Amino'er, Nu er min webshop www.BlivBrun.dk endelig opdateret med nyt design, flere produkter osv. Jeg er derfor meget interesseret i at få feedback fra Jer aminobrugere, som jo må betragtes som yderst kyndige på dette område. Generelt vil jeg gerne be' om ris/ros til siden og dens opbygning. Er den let at forstå? Kan man få svar på de spørgsmål som måtte opstå i bestillingsfasen osv? Er der noget i savner i shoppen - hvis I skulle ønske at få en pænere kulør? Jeg har blandt andet en hudtypetabel, hvor det er muligt at finde produkter udfra hudtype. Forvirrer den Jer eller hjælper den Jer? Endvidere skyder jeg en konkurrence igang i morgen - BlivBrun.dk sender danmarks blegeste ben til Bulgarien. Den går ud på at man skal sende et billede af sine ben via mms eller mail. Når konkurrencen afsluttes 31. august, kåres vinderen og belønnes med et rejsegavekort til en værdi af 3500,- Konkurrenceregler osv kommer på i aften - men ellers er siden stort set færdig. Ville I kunne finde på at deltage i sådan en konkurrence - altså...er den "sjov" nok og er præmien ok? Jeg håber I vil bruge lidt af Jeres dyrebare tid til at kommentere på min shop.... |
Hej
Jeg har nu kigget din shop igennem, og jeg syntes faktisk ikke der er noget som springer i øjene på mig, i den forstand at du har ikke lavet nogle katestrofale design fejl, faktisk så syntes jeg siden fungere rigtig godt.
og lige nu kan jeg ikke rigtig se nogle fejl.
Godt gået.