Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV 2 lige nu - Dating site hvor ældre kvinder dater yngre mænd

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu er størstedelen desværre herinde mænd. På TV2 lige nu kan man se et program om Cougar kvinder som dater yngre mænd.

En genial ide, hvis man gerne vil tjene penge. Og derfor har kvinden i udsendelsen lavet Danmarks første dating site hvor ældre kvinder dater yngre mænd.

Hvad synes I om det? Er det etisk i orden?

Hvis jeg lavede en dating site hvor ældre mænd kunne date og score rigtig unge kvinder, så tror jeg at det ville være noget HELT andet. Og jeg ville uden tvivl få dårlig omtale.

Men som Spies sagde. Dårlig omtale er bedre end ingen Wink Angel Devil 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:14

Sasa Kovacevic:
Hvad synes I om det? Er det etisk i orden?

Det er nok et spørgsmål der vil dele vandene :o)

Personligt har jeg ikke noget imod det, hvis der ikke foregår noget ulovligt naturligvis. Jeg har ikke set programmet, men kender selvfølgelig konceptet. Hvis både kvinden og manden er tilfredse med ordningen, så kan jeg ikke se noget galt i det.

Men du har helt ret i at hvis rollerne er byttet rundt, og man ikke hedder Riskær eller Assenfeldt, så er der nok ikke mange positive tilkendegivelser at hente. Det er sjovt som tingene er skruet sammen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:26

Nå sum og summarum.

Cougar kvinderne i programmet finder ud af, at selv unge mænd hellere ikke holder hvad de lover.

Med andre ord (stereotypt): Mænd er ens uanset alder.

Flot. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:39

Jeg synes absolut, at det er i orden. Cool nok for de kvinder, der ønsker yngre mænd :-) Jeg har selv ofte leget med tanken om at skabe et website, hvor modne mænd kan finde sammen med yngre kvinder. Jeg mener, hvorfor ikke? Den slags sider findes allerede i både USA og Canada :-) Jeg fornemmer sgu, at der er potentiale i konceptet! :-) Men hvem ved? :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:41

Jeg synes absolut, at det er i orden. Cool nok for de kvinder, der ønsker yngre mænd :-) Jeg har selv ofte leget med tanken om at skabe et website, hvor modne mænd kan finde sammen med yngre kvinder. Jeg mener, hvorfor ikke? Den slags sider findes allerede i både USA og Canada :-) Jeg fornemmer sgu, at der er potentiale i konceptet! :-) Men hvem ved? :-)

Dbh

Thomas

Jeg var selv igang med at undersøge det, men tror at det er en svær niche at ramme. Jeg kunne godt forstille mig at den flød over i alle aldre.

Grunden til at jeg tror det er fordi, at hvis der er unge kvinder samlet et sted på nettet. Så vil den hjemmeside uanset hvad have svært ved at holde mænd væk i alle aldre. 

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:44

Hmmmm.... Jeg er ikke sikker på at jeg forstår spørgsmålet??? Hvori ligger det etisk forkerte??? Og hvad skulle der være galt med ædre mænd og unge kvinder???

Der findes jo i forvejen 1000-vis af datingsites der målretter sig specifikt til en enkelt og enestående befolkningsgruppe. Det er da det man kalder kundeservice.

Dbh

Mads

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:45

Hej Klarasta

Det var bare for at høre folks meninger. Jeg har intet problem med det. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Sasa: Du kan sagtens have ret. Jeg ved ikke...det, der generelt har afholdt mig fra at iværksætte projektet er, at mit umiddelbare indtryk er, at danske kvinder er meget anderledes end de russiske, polske, amerikanske, etc. Forstået på den måde, at de danske piger er langt mere overfladiske. De dømmer mere på alder, udseende, osv.

Kort sagt: Jeg føler ikke, at der er et marked for det i Danmark. Men hvis man er kreativ og indsigtsfuld nok, så er jeg sikker på, at der er et marked derude et eller andet sted! :-)

Go for it! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:53

TT Tekstforfatter:

@Sasa: Du kan sagtens have ret. Jeg ved ikke...det, der generelt har afholdt mig fra at iværksætte projektet er, at mit umiddelbare indtryk er, at danske kvinder er meget anderledes end de russiske, polske, amerikanske, etc. Forstået på den måde, at de danske piger er langt mere overfladiske. De dømmer mere på alder, udseende, osv.

Kort sagt: Jeg føler ikke, at der er et marked for det i Danmark. Men hvis man er kreativ og indsigtsfuld nok, så er jeg sikker på, at der er et marked derude et eller andet sted! :-)

Go for it! :-)

Dbh

Thomas

Jeg har netop tilmeldt mig deres hjemmeside. KUN for inspiration Devil

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
De unge fyre kan da bare tage ud til Damhuskroen....
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)