Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået en god idé men hvordan kommer jeg i gang?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 16 år og går på HHX i Odense.

Jeg har tænkt et stykke tid på at lave en hobby-hjemmeside, hvor man sender sjove(pinlige) billeder ind af sine venner/veninder, hver dag vil der blive kåret dagens billede og det vil komme op på forsiden.

Men jeg har overhovedet ingen forstand på HTML, og ved ikke helt hvordan jeg skal komme i gang.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:23

Hej jeg vil rigtig gerne hjælpe dig.

Du kan skrive en PB til mig her på Amino, så kan vi snakke videre derfra.

Dbh Christoffer

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 22:29

Steffen NS:
Jeg har tænkt et stykke tid på at lave en hobby-hjemmeside, hvor man sender sjove(pinlige) billeder ind af sine venner/veninder, hver dag vil der blive kåret dagens billede og det vil komme op på forsiden.

Hej Steffen,

Der er to ting du skal have i tankerne.

1. Det lyder måske som en sjov og uskyldig idé, men jeg er bange for at du kan komme ud i en masse problemer med at opfordre til den slags.

Der er både det med at krænke dem der er på billederne, du skal vist have deres accept og så hele det etiske med at opfordre til upload af venners sjove / pinlige oplevelser. Det er måske ikke alle der ønsker det og i de værste tilfælde kan det ryge ud i decideret mobning.

2. Du skal mere i dybden end HTML hvis du vil igang med at lave en hjemmeside folk kan uploade til, med mindre du vil have brugerne til at maile dig billeder og du så uploader dem.

Du skal ud i noget med databaser af en art hvis du ønsker registrerede brugere, uploadfunktion og ratingsystemer.

HTML er selvfølgelig et godt sted at starte, men derfra skal du nok enten over i .net eller PHP. :o) Det kan også være at nogle af de tunge CMS har nogle plugins, men det er jeg ikke så meget inde i - det er der dog masser af andre herinde der er.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 22:31

Er helt enig med Tommy her - tror du skal gøre dig nogle overvejelser med at "udstille" dine venner og andres venner på et website, det kan gå hen og træde mange over tæerne, specielt når du bruger ord sjove/pinlige ord som tillægsord for billederne.

Men bliver da spændende at følge :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 22:49

Tommy Nitz:

1. Det lyder måske som en sjov og uskyldig idé, men jeg er bange for at du kan komme ud i en masse problemer med at opfordre til den slags.

Der er både det med at krænke dem der er på billederne, du skal vist have deres accept og så hele det etiske med at opfordre til upload af venners sjove / pinlige oplevelser. Det er måske ikke alle der ønsker det og i de værste tilfælde kan det ryge ud i decideret mobning.

Du har nok fat i noget der... Det var slet ikke sådan jeg havde tænkt på idéen. Har bare lagt mærke til at der bliver posted og delt mange Sjove/Pinlige billeder på de sociale medier og at der næsten er gået sport i at udstille hinanden.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 23:09

Steffen NS:
Det var slet ikke sådan jeg havde tænkt på idéen. Har bare lagt mærke til at der bliver posted og delt mange Sjove/Pinlige billeder på de sociale medier og at der næsten er gået sport i at udstille hinanden.

Ja der gør nemlig.

Uden at jeg skal lyde folkeskolelærer- og vi-skal-alle-hygge agtigt, men hvad med at gå i den anden grøft og lav en side hvor folk kan uploade billeder af sig selv i sjove, underlige eller vanvittige situationer og så kan der blive rated på hvem der har lavet det mest interessante.

Jeg ved godt at det andet måske er skæggere og mere til højrebenet, ellers havde der vel ikke været alle de sladderblade, men det var bare en tanke. :o)

Held og lykke med projektet i hvert fald, uanset hvad du beslutter dig for.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:17

grundlæggende er det noget med moral at gøre find en person i en pinlig situation en kæreste ser en flot der laver noget tager billedet nu bliver den anden mobbet men så ligger den anden noget ud om dig så bliver du mobbet , ja selv om jeg havde noget pinlige billeder eller film eller viden ligger jeg det ikke ud for så lav moral har jeg ikke derved vil jeg ikke ødelægge for en og vis endelige høre noget vil heller hjælpe end at ødelægge noget for andre

husk den trædes på er også den til sidste vinder for alle elsker den tør stå ved og lader sig ikke slå ud ad det for denne person har en positive ånd om sig og skaffer sig en masser rigtigt venner , den anden får på kort tid en masse venner fordi du blev mere populær men de andre venner den flinke vedholder mere og den positive vinder fordi det er lettere at på sigt at hjælpe andre det får man venner på for livet og det gør det værd at leve og den der mobber kommer til sidste i problemrer for får mange uvenner

der er gået sport i for nogle at prøve at mobbe fordi den anden har mere succes , du kan være med til stoppe den onde ring og forklare det er forkert at mobbe andre mennesker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 23:19

Mange tak, og tak for forslaget, det er slet ingen dum idé :)

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:12

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)