Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er tøj markedet BOOMET?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, Jeg er nået til emnet tøj, i tankerne..

Men en webshop med tøj, Vil det kunne betale sig for en "første gangs fødende"..

Eller er markedet proppet med nok, som er så billigt?

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 23:21

Hej Jeppe

Boomet nej? det skulle jeg ikke mene, men for de fleste der vil starte i den branche, kræver det som "regel" et større kapitel indskud. Du skal have en større sortiment, ta for eks bukser, du skal måske have 6-8 forskellige moddel der så findes i 14 forskellige str. :), Det render op.

Så kommer der al markedsføring osv.

Men ja, der er nok rimlig stor konkurrence på markedet, men lav noget ingen andre gør, så kan du tjene kassen.

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 11:27

Det tror jeg ikke endnu! (atlså at markedet før tøj er boomet)

Især ikke hvis du kan finde et nichemarked hvor der ikke er nogen (eller meget lidt!) konkurrence...jeg går faktisk selv med nogle planer om en webbiz der fokuserer på en niche indenfor kvindemode....

Så bare op på hesten, Jeppe ;-)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:39

Jeppe Deele:

Hej Aminoer, Jeg er nået til emnet tøj, i tankerne..

Men en webshop med tøj, Vil det kunne betale sig for en "første gangs fødende"..

Eller er markedet proppet med nok, som er så billigt?

Om det er boomet - tjaaa, ikke mere end det var for 3-4 år siden, men det er lukrativ branche med store mark-upper og et super potientiale for de dygtige.

Tænker du at lave dit eget brand, indkøbe store brands eller købe små no name brands hvor man kan få rigtig meget for de få penge?

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 14:23

altså, jeg tænkte først at en webshop, med billigt tøj, f.eks købe 10.000 resttøj partier?

som er no name, brands..

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:28

Har nok nogle gode kontakter du kan bruge hvis det er - send en PM

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 14:41
Jeg kan også være behjælpelig med at skaffe restpartier, eller at fremstille nyt tøj med eget brand.

Ja det er en branche med uanede muligheder og kæmpe potientale. Med insigt og lidt held kan man tjene mange penge.
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:45

Jeg Jeppe,

Jeg ville stærkt fraråde at begynde at sælge noname-brands, for her har du endnu sværere ved at få gode placeringer i søgemaskinerne, hvilket jo er alfa og omega for de fleste webshops.

Jeg har selv erfaringer med tøjsider på nettet og ja.. hvis du skal starte en webshop inden for dette markedet skal du enten have en stor kapital og vide hvad du gør eller finde en mindre niche.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:46

Markedet er nok ikke mæt, men det er bestemt presset og konkurrence er meget stor. Som der bliver nævnt så find på det ingen andre har gjort endnu :) Det er selvfølgelig svært at finde ideen, men du skal nok bruge flere kræfter på at slå igennem på tøjmarkedet :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)