Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udvide forretning med køb af andre, men hvor kan jeg låne pengene, min egen bank vil ikke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi vil gerne opkøbe 1 eller 2 mindre rengørings firmaer, men jeg kan ikke låne i banken, vi snakker ca 150,000 kr.

nogle forslag er der nogen der låner på pantebreve idag eller hvordan

gerne skriv til varerpartier@gmail.com

hilsen

thomas

Fra Viborg området
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:01

Er der en speciel grund til at du ikke kan låne i banken? (hvis jeg må spørge).

Jeg vil mene at en revisor vil kunne hjælpe dig langt hen ad vejen med opkøb og tildels med at låne i banken.

Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte mig med en PM :)

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:12

hejsa

jeg har haft op og nedture, og nu mener de ikke de vil låne mig mere end det vil har til bil og et andet lille lån

hilsen

thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

Hej.

Det tror jeg ikke en revisor sådan uden videre kan råde bod på.

Hvis dine Odds fra fortiden er dårlige, er der nok ikke meget at gøre.

Bankerne går med livrem og seler i disse tider.

MvH

Peter

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 08:47

hejsa

ja vi havde en to tøj butikker og på nettet, og det gik godt indtil krisen kom, så spiste den lige godt 700,000 og vi havde det som personlig firma og vi havde ordre langt ud i tiden, men alt det fik jeg arbejdet væk på godt 2 år og så er vi næsten færdige, men mangler nu lividitet til at kan købe mig en lidt større kunde kreds, men banken siger blank nej, så har tænkt mig at gå på nette og søge, selvom retten nok vil være 15-18%

sådan er livet, alt kunne lade sige gøre fra bankernes side nu vil de ikke selv om der er garanti for investeringen, så jeg forstår godt nogle flytter fra danmark, men tænker da på at rejse men har familie, så det er ikke så let, men jeg syntes mange man bliver starffet for at prøve se nu skatte tumpen, han vil slette gælden til at dem der sidder og drikker og ikke gider at lave noget, fordi det ikke kan betale sig, men havde det nu været en virksomhed, så skulle den slagtens hurtigst muligt.

men sådan er danmark desværre blevet, hellere ligge sig på sofaen, og tjene penge end bidrage til samfundet.

lige et surt opstød herfra

thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)