hejsa
ja vi havde en to tøj butikker og på nettet, og det gik godt indtil krisen kom, så spiste den lige godt 700,000 og vi havde det som personlig firma og vi havde ordre langt ud i tiden, men alt det fik jeg arbejdet væk på godt 2 år og så er vi næsten færdige, men mangler nu lividitet til at kan købe mig en lidt større kunde kreds, men banken siger blank nej, så har tænkt mig at gå på nette og søge, selvom retten nok vil være 15-18%
sådan er livet, alt kunne lade sige gøre fra bankernes side nu vil de ikke selv om der er garanti for investeringen, så jeg forstår godt nogle flytter fra danmark, men tænker da på at rejse men har familie, så det er ikke så let, men jeg syntes mange man bliver starffet for at prøve se nu skatte tumpen, han vil slette gælden til at dem der sidder og drikker og ikke gider at lave noget, fordi det ikke kan betale sig, men havde det nu været en virksomhed, så skulle den slagtens hurtigst muligt.
men sådan er danmark desværre blevet, hellere ligge sig på sofaen, og tjene penge end bidrage til samfundet.
lige et surt opstød herfra
thomas