Ligesom du har gjort på magasin-siden, synes jeg du skal opfordre til kontakt under hjemmeside-siden. |
God observation. Den er noteret :)
Ligesom du har gjort på magasin-siden, synes jeg du skal opfordre til kontakt under hjemmeside-siden. |
God observation. Den er noteret :) |
Hej michael |
Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.
Tak for info omkring iPad. Du skriver den ikke er så "business". Er det på grund af den lidt utradionelle opbygning? Jeg er klar over, at den utraditionelle opbygning kan have nogle "omkostninger" på andre punkter. På sigt kan det selvfølgelig være et spørgsmål, om det er det rigtige valg at gå den utraditionelle vej :) Jeg har lige lavet nogle hurtige opdateringer efter jeres råd. De større følger på et senere tidspunkt. De ting, der er tilføjet: - Adresse på kontakt siden |
Hej |
Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.
Eneste ting jeg står helt fast på er baggrunden. Uden den er siden ikke særlig spændende. Den "hører" jo også til mig firmanavn "DesignUNIVERS" ;) Selvfølgelig ærgerligt hvis folk ikke opfanger den, da jeg synes, at den viser at jeg tænker på "den røde tråd". Har angivet pris på magasinopsætning, da den er ret fastlåst. Det kan være svært at prisfastsætte fx. en hjemmeside, da det kommer an på krav. Jeg kan dog måske godt angive timepris på grafiske opsætninger. |
Hej Michael Jeg forstår godt din ide med baggrunden. Det ser også fint ud når der ligger et vindue henover så det ikke er så fremtrædende. Forsiden virker mere som forsiden til et nyt computer spil. En mere dæmpet udgave ville være fint tror jeg. Med priser, mener jeg at du skal have et seperat menupunkt. Det fortæller mig noget om størrelse af huset, hvad de kan og om det generelt er noget for mig. Vi arbejder oftest med dem der ikke mener at prisen skal være den højeste, men derimod kvaliteten. Det er muligt de er to timer mere om samme opgave, men jeg sparer stadig i sidste ende. Kontakt skal være lige til, for er der noget jeg skal have uddybet skal jeg ikke lede mere end 5-10 sekunder forgæves efter kontakt, før jeg er smuttet. Håber det giver lidt mere mening. I går skrev jeg fra min Ipad og det går ikke helt så hurtigt :-) mvh. Lennart |
Hej Lennart Det giver god mening og tak for den uddybende forklaring. Det er noteret. Jeg vil gennemgå alle kommentarer, når tiden er til det, og kigge på den konstruktive feedback. Helt sikkert noget af det, der skal kigges på. Tak til alle for deres bidrag. Flere kommentarer er selvfølgelig velkomne, hvis nogle sidder inde med noget. Michael Storm |