Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom du har gjort på magasin-siden, synes jeg du skal opfordre til kontakt under hjemmeside-siden.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 23:07

God observation. Den er noteret :)

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 23:26

Hej michael

Siden ser ok ud. Ikke så business, som jeg måske ville, men det er en smagssag.
scroll virker ikke på min iPad. Det ville jeg nok kigge på

Mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Fra  Designunivers Skrevet kl. 23:37

Tak for info omkring iPad. Du skriver den ikke er så "business". Er det på grund af den lidt utradionelle opbygning? Jeg er klar over, at den utraditionelle opbygning kan have nogle "omkostninger" på andre punkter. På sigt kan det selvfølgelig være et spørgsmål, om det er det rigtige valg at gå den utraditionelle vej :)

Jeg har lige lavet nogle hurtige opdateringer efter jeres råd. De større følger på et senere tidspunkt. De ting, der er tilføjet:

- Adresse på kontakt siden
- CVR nummer på kontakt siden (stod allerede på forsiden men fint at oplyse på kontakt siden)
- "Kontakt mig" på de enkelte sider (magasiner, grafik, hjemmesider)
- En mere ensrettet kommunikation omkring firmaets størrelse ("mig og jeg" i stedet for "os og vi"). Har ikke været intentionen at signalere noget misvisende, så det er selvfølgelig rettet.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 23:47

Hej

Jeg ville fjerne baggrunden fra siden. Der er lidt for meget fjern fremtid over det. Ellers synes det ser pænt og nydeligt. Vigtigste for mig som potentiel kunde er at jeg kan se havd du har lavet og helst uden at forlade din side.

Lav nogle thumbnails og sæt op og gerne masser af dem... Det er det der overbeviser mig....

Og en sidste ting er pris. Jeg elsker når der står en pris, for så ved jeg om det er for mig eller ej... Hader at spilde min tid og det gør du sikkert også :-)

Cheers
Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Fra  Designunivers Skrevet kl. 00:16

Eneste ting jeg står helt fast på er baggrunden. Uden den er siden ikke særlig spændende. Den "hører" jo også til mig firmanavn "DesignUNIVERS" ;)

Selvfølgelig ærgerligt hvis folk ikke opfanger den, da jeg synes, at den viser at jeg tænker på "den røde tråd".

Har angivet pris på magasinopsætning, da den er ret fastlåst. Det kan være svært at prisfastsætte fx. en hjemmeside, da det kommer an på krav. Jeg kan dog måske godt angive timepris på grafiske opsætninger.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 07:50

Hej Michael

Jeg forstår godt din ide med baggrunden. Det ser også fint ud når der ligger et vindue henover så det ikke er så fremtrædende. Forsiden virker mere som forsiden til et nyt computer spil.

En mere dæmpet udgave ville være fint tror jeg.

Med priser, mener jeg at du skal have et seperat menupunkt.
Jeg kigger efter to ting når jeg kommer ind på en side hvor jeg leder efter en samarbejdspartner.
Det er CVR og telefon oplysninger og helst i bunden.
Dernæst er det en menu med Pris og kontakt.

Er der ingen pris, skal siden godt nok se spændende ud før jeg gider bruge tid på det.
Jeg har snakket med et hav af grafik bureauer, da vi selv har en side der kræver meget grafisk arbejde.
Der er ikke noget værre end at få den der. "Der er svært at sige, men send os noget materiale" eller "Grafik er jo en svær størrelse." mv.

Jeg vil vide om jeg er havnet et sted hvor prisen er 1800 + moms eller 500 + moms.

Det fortæller mig noget om størrelse af huset, hvad de kan og om det generelt er noget for mig. Vi arbejder oftest med dem der ikke mener at prisen skal være den højeste, men derimod kvaliteten. Det er muligt de er to timer mere om samme opgave, men jeg sparer stadig i sidste ende.

Kontakt skal være lige til, for er der noget jeg skal have uddybet skal jeg ikke lede mere end 5-10 sekunder forgæves efter kontakt, før jeg er smuttet.
Konkurrencen i din branche er jo enorm, så jeg ville klart skille mig ud på tilgængeligheden af oplysninger og ikke så meget designet. Det kan folk se under portefølje og referencer.

Håber det giver lidt mere mening. I går skrev jeg fra min Ipad og det går ikke helt så hurtigt :-)

mvh. Lennart

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Fra  Designunivers Skrevet kl. 08:14

Hej Lennart

Det giver god mening og tak for den uddybende forklaring. Det er noteret. Jeg vil gennemgå alle kommentarer, når tiden er til det, og kigge på den konstruktive feedback. Helt sikkert noget af det, der skal kigges på.

Tak til alle for deres bidrag. Flere kommentarer er selvfølgelig velkomne, hvis nogle sidder inde med noget.

Michael Storm

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)