Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgshjemmeside - hvordan?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt ny inden for det her kæmpe område, men er meget interesseret i start af virksomhed og det at være selvstændig. Så mit spørgsmål lyder: Hvordan laver man en hjemmeside med handel?

Jeg ved man kan lave hjemmesider på 123hjemmeside.dk f.eks. men hvordan kan man få en hjemmeside i gang med handel. Dvs. ligge produkter ind og starte en online forretning?

Jeg har ikke planer om at gøre det foreløbig, men det er af ren nysgerrighed at jeg spørger. Jeg vil gerne lære mere om det at være selvstændig og drive en virksomhed. :-)

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)
Jeg arbejder arbejder selv om sælger med modetøj i fokus :-)
Jeg er også selv blevet nysgerrig omkring opstartning af webshop. Men som du nok også har fundet ud af, er det super svært at finde nået konkret om det på internetter. f.eks en form for skabelon/tjekliste eller ligne. har også søgt på kurser og har heller ikke haft held der.

Men du må endelig smide et indlæg ind, hvis du finder en god hjemmeside eller ligne ;-)
For du ikke den eneste der er nysgerrig og søger mere viden og forståelse.

Venlig hilsen Sofia

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold dig for Guds skyld langt væk fra 123hjemmeside.dk! Det er vel nok det mest amatøragtige, du kan vælge.

Søg en grafiker og programmør her på Amino, der kan skabe en professionel webside til dig. Sørg for at få gjort det rigtigt allerede første gang.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 57
Fra  bubblemedia Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey...

Kort sagt kræver det en webshop inkl. hosting, med betalingsmodul og betalingskortaftale.

Der findes mange udbydere af webshop-systemer, så der er det vigtigt at se på dine behov nu og fremover.

Med hensyn til betalingsmodul, vil jeg anbefale ePay.dk, men igen afhænger det af dine ønsker til betalingsmuligheder.

En betalingskortaftale skal man have igennem PBS / Nets, hvor man skal forhåndsgodkendes. læs mere på pbs.dk

Vil bestemt fraråde, at lave din hjemmeside / webshop i 123hjemmesider, hvis du altså vil noget seriøst med det!

Kontakt mig gerne, hvis du ønsker yderligere vejledning eller endda et tilbud på en komplet webshop!

Håber det kunne bruges og fortsat god aften :)

/Daniel Bach

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige og gode svar Thomas!

Jeg havde heller aldrig tænkt mig at vælge 123hjemmeside, af samme årsag. Så meget ved jeg dog! :-)

Men tak for svaret, det kunne bruges.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg foreslå, at du/I kigger på Brian Brandts "Webshop hvordan" - Den forklarer ret godt, hvordan man kommer igang - herunder webshopløsninger, for og imod mm.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene, nu har jeg i hvert fald noget at gå efter!

Jeg takker og vil undersøge det nærmere. :-)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Et held og lykke med det herfra.
Lad os få et link når webshoppen bliver aktuel :) 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, der vil nok gå noget tid, da jeg ikke har store planer og lige er kommet ind på området. Desuden er jeg kun en ung og nysgerrig knægt på 15... Men jeg har stor interesse i emnet, så hvem ved hvornår? ;-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)