|
Jeg arbejder med web og er i den seneste tid, blevet konfronteret med angsten for at man skal scrolle ned på hjemmesidens forside! Personligt og erfaringsmæssigt har jeg ingen negative oplevelser med, at skulle scrolle lidt på forsiden. Så længe man kan se hvem man besøger og hvad de laver. Men vil nu alligevel høre alle eksperterne herinde om deres mening og erfaringer på området, så giv gerne din mening til kende... Er det et problem og hvorfor / hvorfor ikke? Selvfølgelig skal man ikke lave scroll for ingenting, men er der meget indhold, så vil folk også forvente at skulle kigge lidt rundt på websitet - herunder scrolle. Jeg forbinder det efterhånden lidt med at bladre og tænker også, at folk mere og mere er vandt til det - bl.a. på smartphones, facebook m.m. Men ser frem til at høre jeres meninger! /Daniel Bach |
Jeg elsker "scroll" :-) Jo mere indhold på siden, desto bedre. Dog har jeg altid haft det sådan, at jeg gerne vil se så meget interessant indhold som overhovedet muligt i det øjeblik, jeg klikker ind på en side (altså inden jeg begynder at scrolle ned). Her gider jeg ikke at kigge på et eller andet fyldigt, ligegyldigt banner. Det tænder mig helt af. Jeg skal lige med det samme få et positivt indtryk af, at der virkelig sker noget på den her side.
Dbh
Thomas
Bliv gratis medlem