Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relancering af Mediaplace.dk....Feedback tak

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:

Mikael christiansen:
meget svært at læse i forummet nu da hele forummet igennem er sidste blog post derved også svært at skrive en rimelige tekkst lige nu

Jeg forstår ikke rigtig hvad du mener her ?, hvordan er forummet svært at læse ?

når jeg er logget ind får jeg senest blog post i en lang linje ned det er simpelthen næsten umuligt at læse og skrive på forummet da jeg var logget ind

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:28

Det oplever jeg kun i IE6 som jo er en gammel browser ? jeg har testet siden i 8 forskellige versioner og der virker den fint

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:02

Mads A.:
Kunne du ikke udbyde dette ;-)

Jeg synes egentlig bare det er grimt :-) Det bærer bare præg af at det er gratis. Det er jo ikke noget du kan gøre for, udover hvis du fik det programmeret og designet eller selv gjorde det.

Jeg synes det giver mig mindre lyst til, at skrive i forummet fordi det er noget du ser over alt - netop fordi det er gratis. 

Mads A.:
De ligger jo på forsiden ? hvor mener du de ligger ?

Ja, ude i højre side? Du mener dine nyheder er vigtigere end selve forummet? Hvorfor gør du ikke ligesom på Amino? Der har du alle nyeste indlæg osv på forsiden.. Og ikke i en lille boks på forsiden. 

Sidebar-boxes er til mindre-vigtige oplysninger. Og da du kalder mediaplace.dk et debatforum, må nye indlæg i forummet være det vigtigste? :) 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:33

1) Jeg har desværre ikke et par 100 mill. som Martin, så jeg må nøjes med det jeg har nu og der er ikke nyheder på forsiden, der er information som flere havde efterspurgt da de ikke vidste hvad siden gik ud på.

2) Der hvor der er information kan du ikke ligge plugins, så derfor ligger den i højre side.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 19:04

Mads A.:

1) Jeg har desværre ikke et par 100 mill. som Martin, så jeg må nøjes med det jeg har nu og der er ikke nyheder på forsiden, der er information som flere havde efterspurgt da de ikke vidste hvad siden gik ud på.

2) Der hvor der er information kan du ikke ligge plugins, så derfor ligger den i højre side.

1 - Hvis du havde set hans videoer vidste du også, at han fortæller han har betalt for det aller aller übberste på det tidspunkt. Og det er mange penge, ja! Men der er sku heller ikke nogle der har sagt du skal betale 100 mill. :-)

2 - Jeg siger os bare, at det ville give mere mening, hvis du havde det som Amino. Det ér et forum, ergo burde forum indlæg være der første du ser. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)