Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relancering af Mediaplace.dk....Feedback tak

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg arbejdet på at gøre siden mere bred og har tilføjet en del nyt på siden som jeg gerne vil have jeres ris/ros på :-)

Hvad synes i om ? og hvad er mindre godt ?

Logo`et skal have rettet den hvide baggrund og de nye sektioner i forummet skal være som de er, jeg ved godt at Martin har lavet det super gode indslag om at starte et forum op og det har også givet en vis positiv tilgang af brugere. Men der skal være flere sektioner som nu kun mangler indlæg :-)

Ser frem til at høre fra jer

www.mediaplace.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 21:20

I må gerne skrive her i tråden end på PB, da jeg nemmere kan danne mig et overblik over jeres forslag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:54

meget svært at læse i forummet nu da hele forummet igennem er sidste blog post derved også svært at skrive en rimelige tekkst lige nu

titlen forside den er ikke ret sigende om siden udnyt nu at google viser op til 70 tegn og lav alle titler unikke

der er et meget langt hvidt stykke på forsiden imellem de 2 menuer lav lidt tekst eller billeder der det giver mere liv på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 06:05

Mikael christiansen:
meget svært at læse i forummet nu da hele forummet igennem er sidste blog post derved også svært at skrive en rimelige tekkst lige nu

Jeg forstår ikke rigtig hvad du mener her ?, hvordan er forummet svært at læse ?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil meget gerne se forummet før jeg tilmelder mig, men jeg skal oprette en bruger for bare at læse. Det gjorde at jeg lukkede siden ned igen.

Jeg synes du skal overveje at lade folk (og google) læse forummet så man kun skal oprette sig hvis man ønsker at poste.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 06:33

Det hr jeg prøvet og når folk ser at forummet ikke er særlig aktivt, så smutter den besøgende jo igen, så er vi lige vidt ikke ?

På denne måde, kan man håbe på at den besøgende bliver nysgerig og gerne vil se hvad der er i forummet og tilmelder sig og når en bruger har tilmeldt sig, så er chancen også større for at de benytter siden ikke ?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:44

Mads A.:

Det hr jeg prøvet og når folk ser at forummet ikke er særlig aktivt, så smutter den besøgende jo igen, så er vi lige vidt ikke ?

På denne måde, kan man håbe på at den besøgende bliver nysgerig og gerne vil se hvad der er i forummet og tilmelder sig og når en bruger har tilmeldt sig, så er chancen også større for at de benytter siden ikke ?

Hmmm måske, jeg kender ikke nok til brugeradfærd og opstart af fora til at kunne side det præcis.

Jeg synes bare incitamentet til at oprette sig bliver mikroskopisk lille når ikke jeg kan se hvorfor jeg skulle oprette mig. At starte et forum kræver vel først og fremmest at du som ejer lægger hundredevis af timer i at poste med dine fake profiler så der kommer den aktivitet der gør at andre får lyst til at poste.

Du har konstateret at der ikke kommer nok aktivitet fordi forummet ikke er aktivt nok, i stedet for at gøre det mere aktivt er det nu lukket af så man slet ikke overhovedet bliver fristet, der er jo masser af steder man gerne vil have min bruger og min emailadresse, men for at jeg bruger tiden skal der være et incitament.

Hvad med at provokere folk lidt i stedet?

Igen jeg er ikke ekspert, så jeg brainstormer bare lidt, så kan du jo se hvad du kan bruge. Men jeg tænker at du løbende skulle oprette nogle tråde med provokerende indhold som folk simpelthen ikke kan lade være med at svare på, eksempler kunne være:

• Det er umuligt at starte en online shop op i dage.
  • SEO er dødt, derfor er jeg gået over til avisannoncer
  • Facebook annoncer er for dyre og virker ikke

På den måde kunne du måske få gang i noget debat og fastholde nogle brugere ved at trolle lidt.

Du kunne også lave nogle aftaler med nogle eksperter på nogle områder og give dem en specialstatus på forummet eller på din side generelt, mod at de en gang imellem opretter et topic med noget virkelig godt indhold til diskussion.

Jeg tror det er dødsvært at starte et forum op, så du skal virkelig tænke kreativt og slå på en masse strenge samtidig.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 06:48

Jeg har sat forummet til at gæster kan læse med nu :-)

Du har så evig ret i det du skriver, det er meget svært at få nye brugere på siden og fastholde dem, i den virkelig verden lyder det ikke svært, det er jo bare at tilmelde sig og begynde at skrive.

Jeg tager dine råd til mig og ser hvad fremtiden byder på.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 07:58

Jeg kommer også lige med lidt feedback her tidlig onsdag morgen :-) 

Jeg er helt enig i hvad Thomas Frost siger, omkring at man skal kunne se forummet! Og at du burde bruge lang lang tid på, at poste med dine fake profiler, som Martin Thorborg også foreslår. 

Har du hørt/set alle de videoer Martin har lavet omkring start og opgradering af forum/portal? :) Der er VIRKELIG nogle guldkorn at hente her. Han fortæller jo direkte hvordan han fik success med Amino, i starten. 

Forsiden

• "Nye forums indlæg" der går links og tekst ud for boksen. Det er godt nok ikke særlig kønt at se på. Og kan det ikke bare hedde Indlæg? "Forums indlæg" lyder ikke helt korrekt. 
  • Side title - hvorfor laver du ikke nogle unikke sidetitler som det mindste af dit SEO arbejde? Folk kan jo heller ikke tilmelde sig dit site, hvis ikke de kan finde det. 
  • Hvorfor ikke have de nyeste forum indlæg på forsiden, hvor du har nyheder nu? Det er jo forummet der skal være fokus på? 
  • Fin video - hvis ikke 10-15px var hugget af.
Debat forum
  • Hvorfor - undskyld, hvorfor har du 21 emner? Det tyder lidt på, at du ikke har set videoen fra Thorborg omkring lige præcis dette. Og du siger du straks skal have flere emner på banen? 
  • "x-antal bruger viser".. jeg ville fjerne dette. Hvis jeg ser der kun er 5 der kigger i forummet, hvorfor så overhovedet poste noget? Væk med det, hvis du spørg mig. Du kan også risikere, at der er 0 der kigger i forummet. Også er der slet ikke nogle der poster noget som helst. 
Håber du kan bruge det til noget. Om ikke andet, så har jeg en bruger fra det "første" mediaplace - og der kom jeg også med en masse konstruktiv kritik. Jeg har også skrevet lidt derinde, men kom lidt fra det. Synes der er for meget himstergims over det hele i det Kuena forum :) 
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 10:41

Sebastian K. Sørensen:
Synes der er for meget himstergims over det hele i det Kuena forum :) 
Kunne du ikke udbyde dette ;-)

Sebastian K. Sørensen:
Fin video - hvis ikke 10-15px var hugget af.

Der mangler lidt i venstre side, det forstår jeg ikke lige ?

Sebastian K. Sørensen:
"Nye forums indlæg" der går links og tekst ud for boksen. Det er godt nok ikke særlig kønt at se på.

Dette vil jeg få rettet

Sebastian K. Sørensen:
Hvorfor ikke have de nyeste forum indlæg på forsiden

De ligger jo på forsiden ? hvor mener du de ligger ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)