Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop udvikling (oprettelse)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Findes der en "turn key" løsning til en websshop løsning?

Det må gerne være en shop hvor jeg selv kan lave noget kode, hvis det skulle blive nødvendigt (er ikke en haj til HTML, men det kunne jo være) - dog skal løsningen være let at komme i gang med.

Det skal ikke være for avanceret, da jeg kun skal have 5-10 produkter i shoppen.

Jeg er klar til at kaste mig ud i det med en Paypal betalingsløsning (i starten) dog med mulighed for at lave en Nets løsning senere, hvis ikke Paypal slår igennem :-)

Jeg har set lidt på Magento shop, men det virker meget avanceret.

Jeg har læst lidt om Wordpress og det virker nogenlunder (har også fået det anbefalet), men jeg kan ikke umiddelbart se om der findes en brugbar færdig løsning.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:33

Hej!

Jeg bruger selv Dandomain.dk - Det er sindsyg let! Det er dog lidt dyrt, men det er en god service.

Mange hilsner

Mads

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 20:44

Jeg tror at prestashop vil være den rette løsning for dig.

Det er gratis, nemt og simpelt.

Jeg er selv super glad for min prestashop webshop

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:43

Hej Jesper,

Vi beskæftiger os med Dandomain webshops her på bureauet. Du må meget gerne give et ring på 29 60 36 80, hvis du vil høre mere om hvilke muligheder der er. Helt uforpligtende naturligvis. Du kan se mere om os på www.cyklopstudio.com

Med venlig hilsen

Andreas Funch

Cyklop Studio

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:36

Hej Jesper

Jeg kan anbefale nopCommerce (ASP.NET 4.0 teknologi med MSSQL database) som er opensource og kan hentes hos nopcommerce.com. PayPal er inkluderet som standard og danske betalingsmoduler kan hentes gratis senere.

Alternativt kan du købe vores "Gør det selv" Software pakke til 595,-, så foregår installation på dansk og der medfølger en udførlig dansk guide til installation. Efter installation har du en fix og færdig webshop klar til salg på det danske marked. Der ydes selvfølgelig support såfremt der er problemer med installationen.

Læs mere her: www.weroshop.com/p/93/nopcommerce-webshop

Demo hvor du også kan se hvor nemt administrationsdelen håndteres: www.demo23.weroshop.com 

Seneste kunde var en fotograf som skulle kunne låse et produkt(foto) til en bestemt kunde, så det ikke var til offentlig skue: www.fotowebshop.dk (siden er ikke 100% færdig med produkter)

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)