Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterskoleliv.com - konstruktiv kritik

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Smile

Jeg er en ung studerende på 18år, som netop lige har lavet en hjemmeside og er nu nået til det punkt hvor jeg gerne vil have flere besøgende, så jeg kan overbevise landets efterskoler om at min idé den holder!  

Hjemmesiden er http://efterskoleliv.com/ og siden går i bund og grund ud på at elever fra efterskoler rundt i hele landet, skal kunne skrive deres historie om hvordan de havde det på efterskolen.

Jeg tror virkelig på at ideen er en super idé, da jeg ved at der er mange unge som stadig er i tvivl omkring hvor vidt efterskole er noget for dem, dette problem skal min hjemmeside gå ind og hjælpe med at løse, jeg ved udmærket godt at siden ikke vil kunne løse dette 100% men jeg er dog sikker på at siden nok skal komme til at hjælpe et par stykker. 

Jeg ved godt at der kraftigt mangler et logo og en masse artikler, men alt dette kommer når siden først er blevet lidt populær og når jeg engang får pengene til at kunne få fingre i en logo designer :)

I må meget gerne komme konstruktiv kritik og andet :) 

Mange hilsner 

Benjamin Nielsen - Efterskoleliv.com

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Tillykke med projektet! Jeg tvivler på at det vil være den store guldgruppe, med kun 1 annonce på siden inden for en meget smal niche, men det virker som et projekt, hvor du kan få nogle gode erfaringer inden for blandt andet simpelt design af hjemmesider, at være i stand til at kunne skrive til brugerne og selvfølgelig en smule erfaring inden for søgemaskineoptimering.