Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterskoleliv.com - konstruktiv kritik

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Smile

Jeg er en ung studerende på 18år, som netop lige har lavet en hjemmeside og er nu nået til det punkt hvor jeg gerne vil have flere besøgende, så jeg kan overbevise landets efterskoler om at min idé den holder!  

Hjemmesiden er http://efterskoleliv.com/ og siden går i bund og grund ud på at elever fra efterskoler rundt i hele landet, skal kunne skrive deres historie om hvordan de havde det på efterskolen.

Jeg tror virkelig på at ideen er en super idé, da jeg ved at der er mange unge som stadig er i tvivl omkring hvor vidt efterskole er noget for dem, dette problem skal min hjemmeside gå ind og hjælpe med at løse, jeg ved udmærket godt at siden ikke vil kunne løse dette 100% men jeg er dog sikker på at siden nok skal komme til at hjælpe et par stykker. 

Jeg ved godt at der kraftigt mangler et logo og en masse artikler, men alt dette kommer når siden først er blevet lidt populær og når jeg engang får pengene til at kunne få fingre i en logo designer :)

I må meget gerne komme konstruktiv kritik og andet :) 

Mange hilsner 

Benjamin Nielsen - Efterskoleliv.com

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Tillykke med projektet! Jeg tvivler på at det vil være den store guldgruppe, med kun 1 annonce på siden inden for en meget smal niche, men det virker som et projekt, hvor du kan få nogle gode erfaringer inden for blandt andet simpelt design af hjemmesider, at være i stand til at kunne skrive til brugerne og selvfølgelig en smule erfaring inden for søgemaskineoptimering.

For at sige det lige ud bryder jeg mig dog slet ikke om siden. Jeg bliver ikke præsenteret for nogle glade efterskoleelever som sidder og smiler til mig når jeg kommer ind på siden og i stedet får jeg en tekst smækket i hovedet, som jeg på ingen måde har lyst til at læse.

Du skal gøre noget ud af relevansen for folk når de kommer ind på siden, hvilket betyder at du skal finde nogle virkemidler som hjælper brugerne med at bekræfte at de har fundet hvad de leder efter inden for få sekunder - og hernæst skal resten af indholdet være let spiseligt ved hjælp af billeder, punktopsætning og diverse call-to-action tiltag.

Jeg glæder mig til at du fortæller os om dine overvejelser omkring forbedringer til siden :-)

Du må have en god dag!

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick. 

Mange tak :) Jeg tror nu på at der er penge at hente, men det lader vi bare ligge da jeg også mere går efter at få en masse erfaringer med hjemmesider ( Jeg er pt. wed at uddanne mig som Web-integrator ) 

En af hovedgrundene til at du ikke får smidt en masse glade efterskoleelever i hovedet er, at de simpelthen har meget at se til lige fortiden, der er termins prøver samt skiture på mange danske efterskoler for tiden desværre, men så snart jeg får nogle flere artikler ind regner jeg også med at de kommer til at ligge mere tilgå-ligt på siden (evt. på forsiden). 

Og mht. spiseligt indhold har nogle af de næste artikler forhåbentlig også nogle flere billeder af skemaer osv. :)

Men alt i alt er der stadig en masse arbejde for mig!
Skal bla. have taget kontakt til en masse flere efterskoler, ryde op i menuen, have lavet en mere bruger venlig forside osv. osv. 

Tak for hjælpen! :) 
Du må også have en god dag!

- Benjamin Nielsen

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin.

Tag og få oversat dit tema til dansk. Det virker meget uprofessionelt, at din side ikke er 100 % dansk. 

Jeg bryder mig ikke rigtig om topbaren, der er på siden, hvor man kan logge ind. 

Held og lykke med din side!

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik. 

Det vil jeg gøre! Havde slet ikke bemærket at kommentar delen er på engelsk. så vil kigge siden igennem og rette disse fejl  :) 

Topbaren har jeg også før overvejet at fjerne, og tror du har givet mig det sidste skub mod at gøre det :)

Mange tak for hjælpen! :)

- Benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin NIelsen:

Hej Frederik. 

Det vil jeg gøre! Havde slet ikke bemærket at kommentar delen er på engelsk. så vil kigge siden igennem og rette disse fejl  :) 

Topbaren har jeg også før overvejet at fjerne, og tror du har givet mig det sidste skub mod at gøre det :)

Mange tak for hjælpen! :)

- Benjamin Nielsen 

Hej Benjamin.

Hvis du har problemer med det, så skal du være velkommen til at smide en PB. Jeg gør det gerne rigtig billigt ;-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik, regner ikke med det bliver noget problem for mig :)

ellers tak. 

- Benjamin Nielsen

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin.

Skal ikke gøre mig klog på om ideen er god eller ikke. Meeen...

Min personlige holdning til at efterspørge respons, er at man er færdig med siden, inden man spørger. Ved godt du gerne vil have klik på siden osv, men fokuser i stedet på at få siden så klar, som overhovedet muligt.

Kan se du allerede har en masse ideer i din kommentar. Hvorfor så ikke have lavet dem, inden du spørger om respons. Det gør at du får kritik på noget du ikke allerede ved der skal laves om, i stedet får du kritik på noget du kan ændre, + dine besøg får en bedre oplevelse, og en chance for at besøgende bliver hængende. Der er jo ikke meget ved bare at have mange besøg en dag.

Og det med at du ikke har penge til logo endnu, så husk altid på: det koster penge, at tjene penge. Og et logo, samt forbedringer, vil give dig indtjening, og så kan du begynde at tjene penge.

Har du brug for hjælp til wordpress, skal du være velkommen til at spørge over pm. Er ikke ekspert, men kan det grundlæggene, du kan evt se min egen side, den er også lavet i WP.

Held og lykke med ideen.

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MrKK. 

Ideen i at spørge om der er noget konstruktivt kritik til siden, inden den er færdig er at jeg arbejder kun igennem på siden i weekenden, da jeg i hverdagene som i dag har travlt med skoleprojekter osv. og så derfor gerne vil have en masse ting som jeg kan arbejde udfra i næste weekend :) 

Kan godt se det virker dumt og som spild af jer "Aminoers" tid, men det er desværre den eneste mulighed jeg selv kan se jeg har til rådighed :) så håber meget i bære over med mig :) 

Ja, logoet skal nok komme, dette bliver forhåbentlig også en af de ting jeg vil fokusere på engang i næste uge. 

Tusind tak for tilbudet, det kan meget nemt være jeg kontakter dig hvis jeg løber ind i problemer :) 

- Benjamin Nielsen

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Du kan finde en masse inspiration her - efterskole.dk - du kender den måske allerede, men de har mange gode ting med, og du bør tænke over hvad du kan gøre bedre / anderledes end de gør.

 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)