Jeg startede min webshop op med kun at have paypal indtil epay aftalen var kommet på plads. Jeg var sikker på at alle herefter ville betale med dankort. Dette er bestemt ikke tilfældet. Her efter 3 år betaler næsten halvdelen af mine kunder stadig gennem paypal - trods de selv skal betale de 4% i gebyr! Jeg tror der er mange uden dankort (hvorfor ellers bruge paypal?) og jeg tror ikke at det lange betalings forløb skræmmer kunderne væk. Ihvertfald ikke hos mig :)
Det der Plimus ser umiddelbart spændende ud ? Er der nogen andre der kender det ?
Og er der nogen der ved hvordan man sætter Paypal express checkout op med egen indkøbskurv og ikke paypals ? Jeg har en fin indkøbskurv med fine knapper. Kan man sætte det op så kunden bruger min indkøbskurv til de vælger paypal som betalings løsning, og de bliver overført til paypal som nu - men direkte til kort-betalings siden ?
Jeg har læst lidt inde på Paypal om deres express løsning, men for mig lyder det som om du stadig vil blive bedt om at logge ind ?
Du kan betale 30$ om måneden for en speciel betalingsløsning fra paypal. Denne metode virker ved at du får din egen betalingsgateway direkte på din hjemmeside, helt ligesom en fra pbs eller dibs.. whatever de hedder.
jeg mener det hedder paypal checkout. Ingen opstartsgebyrer, Mener udover de 30 dollars at der er et rake på ca. 2 %, hvertfald lavere end den gratis løsning.