Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste alternativ til paypal for kunden ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede min webshop op med kun at have paypal indtil epay aftalen var kommet på plads. Jeg var sikker på at alle herefter ville betale med dankort. Dette er bestemt ikke tilfældet. Her efter 3 år betaler næsten halvdelen af mine kunder stadig gennem paypal - trods de selv skal betale de 4% i gebyr! Jeg tror der er mange uden dankort (hvorfor ellers bruge paypal?) og jeg tror ikke at det lange betalings forløb skræmmer kunderne væk. Ihvertfald ikke hos mig :)

Vh Sidsel

www.amaida.dk

www.jwls.dk

www.Amaida.dk - Smykkematerialer & perler

Absalonsgade 24B, 9000 Aalborg

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 22:49

Vi har en del unge mennesker som kunder, og de betaler ofte med Visa Electron og MasterCard debet.

/Kjeld

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:53

plimus.com

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:11

Det der Plimus ser umiddelbart spændende ud ? Er der nogen andre der kender det ?

Og er der nogen der ved hvordan man sætter Paypal express checkout op med egen indkøbskurv og ikke paypals ?
Jeg har en fin indkøbskurv med fine knapper.
Kan man sætte det op så kunden bruger min indkøbskurv til de vælger paypal som betalings løsning, og de bliver overført til paypal som nu - men direkte til kort-betalings siden ?

Jeg har læst lidt inde på Paypal om deres express løsning, men for mig lyder det som om du stadig vil blive bedt om at logge ind ?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:32

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 23:50

Du kan betale 30$ om måneden for en speciel betalingsløsning fra paypal. Denne metode virker ved at du får din egen betalingsgateway direkte på din hjemmeside, helt ligesom en fra pbs eller dibs.. whatever de hedder. 

jeg mener det hedder paypal checkout. Ingen opstartsgebyrer, Mener udover de 30 dollars at der er et rake på ca. 2 %, hvertfald lavere end den gratis løsning.

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 23:57

Hej Rasmus,

Overvej Euroline som indløser, det koster intet at komme i gang og transaktionsgebyret er under 2%.
Du skal dog betale en månedlig udgift til fx ePay.

Vh.,

Sune

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 00:07
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 00:08

EAnielsen:

Du kan betale 30$ om måneden for en speciel betalingsløsning fra paypal....

Okay. Det havde jeg helt glemt :) tak, det vil jeg også have med i overvejelserne

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 00:10

Blanye:

Hej Rasmus,

Overvej Euroline som indløser, det koster intet at komme i gang og transaktionsgebyret er under 2%.
Du skal dog betale en månedlig udgift til fx ePay.

Vh.,

Sune

Okay, se det lyder virkelig interessant !! Får man et betalings forløb der er lige så enkel som med f.eks pbs og epay ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)