Da jeg på min hjemmeside får en masse besøgende ( 6000-7000 / mdr ) som interesserer sig for web-udvikling, kunne jeg også godt tænke mig at tilbyde salg af bøger inden for netop dette emne...
Jeg kan sagtens finde ud af at opsætte en webshop og alt det tekniske, men hvordan man lige får foden indenfor i denne branche er et mysterie for mig...
Så vidt jeg kan forstå skal man have et boghandler nummer, men hvordan får man lige det?
Hvis man skal være medlem af boghandler foreningen kræver de at man mindst vil kunne tilbyde 2.500 titler igennem sin shop, hvilket jo er dybt urealistisk for mig :-S
Er det nogen med erfaring inden for den her branche der kan hjælpe mig på vej???
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
I stedet for en online-boghandler, så kunne du blive affiliate-partner for fx Saxo.com (Ligger hos både Tradedoubler og Euroads).
Derved kunne du lave en eller flere undersider med bøger, hvor du så linkede over til Saxo.com via de korrekte links, så du modtog provision af salgene.
Som Casper skriver, så kan du i hvert fald afprøve om der er noget salg i dine besøgende, via en simpel affiliate opsætning. Falder det positivt ud, kan du altid undersøger muligheden for at koble en decideret webshop på. Det kan også give dig en fornemmelse af hvor meget du kan leverer.
Som Casper skriver, så kan du i hvert fald afprøve om der er noget salg i dine besøgende, via en simpel affiliate opsætning. Falder det positivt ud, kan du altid undersøger muligheden for at koble en decideret webshop på. Det kan også give dig en fornemmelse af hvor meget du kan leverer.
Ja det du have ret i. Tror måske jeg vil prøve...er alligevel dumt at rode sig ud i noget alt for omfattende hvis der alligevel ikke er salg i det...
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!