Hej rare Aminoer :) Jeg har har en wordpressside hvor der bliver blogget om blogging, hvordan man tjener penge på det, hvordan man starter op, hvordan men får succes og alt hvad der ellers handler om det at blogge. Dette er som i nok ved en ikke en særlig innovativ idé og der findes et hav af de her sider. Jeg sad dog med et domæne der hed www.opretenblog.dk og det syntes jeg skulle udnyttes, derfor fik jeg hurtigt lige fikset et pænt design og kastet nogle brugbare indlæg ind. Jeg har også fået et par gæsteindlæg ind og statistikken på siden ser rigtig fornuftig ud. Alt dette skete i juleferien hvor jeg brugte lidt tid på siden og den har siden hen da også haft over 800 unikke besøgende. (dvs. på en lille måneds tid). Jeg har også fået oprettet en twitterprofil og en facebookside som der langsomt også kommer mere udvikling i. Det jeg søger nu er faktisk en der (eller flere) der har lyst til at køre siden med mig. Jeg ved at der findes mange af denne her slags sider og derfor kan den også køres som et lille hobbyprojekt, men sammen kunne vi få en seriøs, brugbar rigtig god side. Go' tirsdag :) |
Hejsa,
send gerne en PB til mig, med lidt mere informaton omkring siden, fremtidsplaner m.m