Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online TV reklame ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Sagen er den at vi i næste uge skal dække herre VM kvalen i Foorball i Tyskland . Og i den forbindelse har vi endelig lukket en aftale med det internationale floorball forbund om at vi skal livestreame Danmarks kampe, samt to af Tysklands.

I den forbindelse tænkte jeg, at jeg ville teste med noget reklame mellem perioderne, og jeg har søgt lidt, men ikke rigtig fundet nogen steder der har det som koncept med TV reklamer. (noget ala euroads bare med tv reklamer)

Derfor ville jeg høre om du kendte til firmaer der havde dette som koncept, altså at de solgte online TV reklamer. Alternativt om du måske havde et firma der ville have noget billig TV reklame. Du skal primært sælge i enten Danmark eller tyskland.

Jeg kan sige at den ene gang vi før har sendt livestream, va til pokalfinalerne i floorball i starten af januar, og der havde vi 2050 inde og se de to pokalfinaler, så forventer en del mere til landskampene

Med venlig hilsen

Dan

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:38

Hej Dan,

Det virker rigtig spændende - floorball er en fed sportsgren. Jeg har selv både kommenteret DM-finale og pokalfinale til dk4 og 4SPORT i sin tid, hvor jeg havde Matthias Wennbring som ekspertkommentator. Det var rigtig fedt.

Til dit spørgsmål, så ved jeg ikke om de her kan det du efterspørger. Men det er noget med at vise videoer, og få penge per visning...

http://www.unrulymedia.com/publishers/

Ellers så har dk4 et firma til at sælge reklamer for sig, og de sælger også til National Geographicog Hallmark. Det er Sportmedia - men jeg ved jo ikke om de tager sådan en opgave her ind. Deres website er denne: http://www.sportmedia.dk/

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 20:36

Takker for det fine svar, de skal tjekkes ud fremadrettet, vi når nok ikke noget inden vm kvalen.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)