Jeg har efterhånden arbejdet en del med WordPress og har fået et par kunder der skal have lavet nyt site.
Jeg overvejer at købe et testdomæne, som jeg kan bygge sitet op omkring og når kunden er tilfreds, skal jeg have kundens domæne til at pege på det nye site. Jeg har ingen erfaring med dette og ved derfor ikke om det er den rigtige måde at gøre det på. Eller hvordan jeg får kundens domæne til at pege på det nye site. Jeg har brug for en 1 til 2 timers oplæring i dette. Så kom gerne med nogle priser.
Tak for jeres svar. Jeg har købt et test domæne som jeg bygger siden op på og så må jeg ændre URL mv. når kunden har accepteret designet og det skal jeg bruge noget hjælp til. Vender tilbage heromkring.
Husk nu endelig at lukke for adgang til den midlertidige side, så den ikke bliver indekseret af Google - så undgår du problemer med duplicate content, når kundens side til sin tid sættes i drift.
Jeg har svaret dig på samme spørgsmål i en anden tråd om samme emne. Jeg tror du bør overveje, om du er klar til at levere WP løsninger til kunder på nuværende tidspunkt, eller om du skal finde en samarbejdspartner der kan stå for det tekniske.