Henry Ford gik konkurs 2 gange før han fik succes, så bare du lærer af dine fejl, så er det ikke problemet. Du har lært siger du at du har gået efter de for nemme penge før - sikker på du har ændret spor, siden du vil gå ind på et så konkurrencepræget massemarked som gambling?
Uden at være verdens største ekspert så tænker jeg her en sen nattetime..
Hvis du tager i banken for at hente pengene, så bliver du i sidste ende udelukkende vurderet på om du har både betalingsevne og vilje til at tage skraldet altså gælden, hvis det går galt. Banker tjener i denne forbindelse penge på udlån med renter - ikke på at købe aktier i små iværksætteres ideer. Så hvis du kan sandsynliggøre at du kan tjene pengene hjem ved almindeligt arbejde, hvis du går konkurs eller du kan skyde friværdi, opsparing m.m. ind som kan dække tabet, så låner de dig pengene, hvis banken ikke kan få en bedre rente et andet sted.
Som nævnt af en anden så har du nok mere brug for en investor som tror på ideen. Her skal du så sandsynliggøre at der er et marked som investor kan score kassen på. Igen vær beredt på at hæfte med personligt ansvar og selv skyde penge ind. Ingen investor har lyst til at låne dig 1 million og så skrider du efter et par måneder, fordi du synes det begyndte at lugte af hårdt arbejde eller fik et andet indfald.
Jeg kender dig ikke, men jeg ville have nej-hatten-på, hvis du kom med et gamblingoplæg uden penge og uden beviser for at kunderne faktisk gider spille på den måde, som du er så sikker på. HVis du får et nej, så henvend dig i stedet til en mindre spiller på gamblingmarkedet og byg konceptet op å en eksisterende kundeplatform m.m. Laaaaangt den sikreste, billigste og hurtigste vej.
Hvis dit CV med erhvervserfaring og uddannelse kan bakke dig op så man kan se du både kan gennemføre jobs og uddannelse m.m. med held, så vil det kun være en fordel.
Jeg har været med til at starte små 5 virksomheder op med held - og lagt mindst 1000 andre ideer på hylden efter jeg har tjekket ideernes op mod virkeligheden. Den sikreste og billigste vej er at bygge på noget eksisterende og udvide derfra.
'